Arcticreef Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Det var helt nytt för mig men just nyss såg jag hur min Diadema sjöborre tryckte i sig en rejäl portion röda cyanos!! Är detta brukligt bland dessa djur? Citera
Holma Postat 16 december 2008 Postat 16 december 2008 Jag har haft lite problem med cyanos på ett ställe nere på botten.Och jag har sett spår efter Diademan varit där men har trott att spåren kom av att den drog med sig "slemmet".Är du säker att den åt Cyanon och inte släpade i väg den? Citera
Arcticreef Postat 16 december 2008 Författare Postat 16 december 2008 Jag har haft lite problem med cyanos på ett ställe nere på botten.Och jag har sett spår efter Diademan varit där men har trott att spåren kom av att den drog med sig "slemmet".Är du säker att den åt Cyanon och inte släpade i väg den?You bet! Satt där och kikade på den. Blev ganska förvånad måste jag säga. Citera
ramq Postat 17 december 2008 Postat 17 december 2008 Det låter ju nästan som en revolution i sig?Frågan är ju om dom någonsin skulle vinna en kamp mot dessa... Citera
Arcticreef Postat 18 december 2008 Författare Postat 18 december 2008 Det låter ju nästan som en revolution i sig?Frågan är ju om dom någonsin skulle vinna en kamp mot dessa...Tja, den rensade ett ca 5x5 cm stort område. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.