Gå till innehåll

Aqualight T600 4 x 24W t5 (slimline)


papi

Rekommenderade inlägg

gemensam reflektor för alla rör= sämre än individuella reflektorer. skulle nog t.ex kolla in fauna marin. ATI, Aqua connect istället.

ATI sunpower 4 x 24 W ser riktigt fin ut för 180 brittiska pund. Hittar ingen svensk återförsäljare dock. Det finns en 6 x 24 W också men har jag någon glädje av två rör till?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag har faktiskt en 6x24w sunpower i garderoben som jag inte använder. Kanske till salu. Jag har även en 4x24w som hänger över kuben. jag har ännu inte bestämt om jag ska köra med 4x24wattare eller 6x24wattaren. någon av dem kommer jag att ev sälja.

Då är jag mycket intresserad (blir utan ljus i morgon eventuellt). Vad sägs om jag köper din 4 x 24 för nypris + leverans? Då kan du ju testa 6x24 lite till och fundera. Mitt kar är 35 cm så jag vet inte om 6 x 24 blir för brett, om inte så den också högintressant om du inte vill släppa 4 x 24. Enda haken är som sagt att det brådskar en aning...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...