Gå till innehåll

förtydligande ang clownhotell


campokatt

Rekommenderade inlägg

Hallå. Har varit ifrån saltvattenssvängen ett tag o krängt av med all utrustning jag hade tidigare. Ja, lite är kvar men det hör inte hit.

Blivit lite sugen på att sätta upp ett liten Nano reef. Vill hålla det så enkelt som möjligt där av så kollar jag på dessa små alltiett akvarier med filter mm inbyggt. Planen är att ha ett par fiskar samt några fina koraller.

har läst lite trådar här men vill ändå ha lite svar o bekräftelse på att jag är rätt ute.

Angående ljuset som verkar vara den svaga sidan på denna "kub", finns det någon som satt i lite kraftigare prylar? Nån som försökt ha koraller typ Euphyllia i ett sånt?

I ett sånt här litet kar med liten belastning i fiskväg så borde det väll vara ett alternativ att slänga ut skummaren o använda utrymmet till att ha lite fosfat/Nitratabsorberande media, kol mm istället?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm, sitter o är i valet o kvalet. Kollat lite på JBJ nanocube oxå. Lite dyrare men verkar ok. Har dock inte sett det irl så jag vet inte om den omtalade framrutan är nått o störa sig på.

Nån som har detta akvarie här på sidan??

Var köper man ett clownhotell billigast föresten?? Nån som vet nån bra butik,

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Var köper man ett clownhotell billigast föresten?? Nån som vet nån bra butik,

Var i en lokal zooaffär här i skåne. Frågade vad karet gick på så han sa han 1250kr utan möbel och ca 2000kr med möbel beroende på vilken möbel man valde.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...