Gå till innehåll

Mailproblem vid meddelande om uppdatering/ändring/nyainlägg


Rekommenderade inlägg

Hello!

Jag har problem med att jag inte får mail alltid då någon har svarat i en tråd jag bevakar eller då jag får meddelanden. Har Gmail och inga mail hamnar i skräppost etc utan jag tror det är forumets mailfunktion som fallerar då och då. Är jag den enda som upplever detta? Får jag mail så funkar det ibland utan problem och ibland är det dröjesmål att få mailet, ett par dagar ibland.

Några funderingar om detta?

Dave

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så lätt att hitta vad det är som gör detta, vi letar vidare.

Fram tills det fungerar hoppas vi att det går bra att du ärextra nogrann och titta om det hånt något i de trådar som du följer. Det enklaste sättet är att du innan du lämnar SG går via 45 Nya inlägg (45 var det jag hade just nu) mitt emellan menyraderna vid ditt nick! Det syns en lite märkning på de trådarnma du följer!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hm knepigt? Jo jag ska kolla mina inställningar men har alltid haft "omedelbart medde.." inställt. Eller så har jag besökt forumet och den tror jag har varit i tråden och inte skickat mail då? För jag har inte tittat i tråden efter att de bilderna lades upp för en dag sedan. Därför jag är så säker på att något är knas. Hoppas vi kan lösa det!

Dave

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...