wrang Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 Kolla in denna sumpen i mitt tycke en grymt snygg sump.Filteranlage ist 200 cm lang, 80 cm tief und 50 cm hoch. Die Frontscheiben sind aus 8 mm PETG-Platten, die Wände und Böden, ebenfalls aus 8 mm PVC-schwarz, Platten, heißgasverschweißt. Sonderanfertigung Black-Box FilteranlagePreis ab Werk Köln, unverpackt : 4.415.- Euro incl. ges. Mwst Citera
Sillen Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 Jag kan hålla med dig CW att den ser välgjord ut. Är inte så bra på tyska men tror mig uppfatta priset så jag köper ingen innan löningen kommit! Citera
hbmannen Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 hehe najs pris på den du.. men lite väl snygg för att stå i skåp under akvariet.. Citera
Guest saltishenke Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 Precis som i usa polaren har en sump där till sitt 1500 liters kar som man blir helt tagen av teknik freakens förlorade land ........Ska se om han kan maila lite bilder på sin sump som är av plexi ! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.