ellizen Postat 25 mars 2009 Författare Postat 25 mars 2009 Det är lite färglöst men ekonomin tillåter inte att jag köper massa fraggar just nu. Får spara ihop i sommar Citera
Sillen Postat 25 mars 2009 Postat 25 mars 2009 Kul att det går framåt! Ta det lugnt s¨å fixar det sig säkert i längden! Citera
ellizen Postat 20 april 2009 Författare Postat 20 april 2009 Nu är jag på gång att få hem åtminstone 3 st Ricordea. Ska ta en sväng till Korallfisken idag oxå så får se om man hittar nåt skoj Citera
Snirrevirre Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 Tja! Kan du inte fota Gobyn =)? Vill se hur han ser ut. Citera
ellizen Postat 21 april 2009 Författare Postat 21 april 2009 Visst. Har bara en mobilkamera men det kanske duger. edit: Idag var han visst kameraskygg, tar ett tag att få honom att fastna på bild. Citera
ellizen Postat 21 april 2009 Författare Postat 21 april 2009 Jag gav upp. Så fort kameran åker fram så sticker han in bakom stenarna. Stört omöjligt att fota.Men så här ser han ut iaf:Min är ganska liten. Ca 4-5 cm. Remne tog den minsta i butiken med tanke på att den ska kunna växa lite innan den blir för stor för 58 liter..En liten film på hur det ser ut när de "jobbar": Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.