Flöne Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Bestämde med ett par här från forumet att åka till Klovnfisken i Danmark för att handla på deras stora rea....Tid bestämdes till 19.00 nu är klockan 20.45, ingen har hört av sig provat att SMS:a, ringa, PM:aMan blir så j**la besviken på folk.........så här sitter man med sina DK pengar och dränker sorgerna med en öl (Dansk), kände bara att jag jag behövde skriva av mig lite.... Fortsatt trevlig lördagskväll//Björn Citera
petrol Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Tråkigt när man bestämt något men du spar pengarna.. Surfa runt här på forumet och läs om deras "årliga rea".I princip 100% bortfall på fiskarna! I vanliga fall (de andra 364 dagarna) är det bra kvalité på fisken. Citera
aerie Postat 18 januari 2009 Postat 18 januari 2009 Kan bara hålla med Petter, du hade nog större nöje av att dricka öl för de pengarna, deras årliga rea är ett misstag jag inte kommer begå igen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.