defdac Postat 18 januari 2009 Postat 18 januari 2009 http://www.ted.com/index.php/talks/sheila_patek_clocks_the_fastest_animals.htmlSom alltid bra föreläsare på ted.com, och det där handlar om en liten gynnare ni saltisar borde känna igen. Jag såg den för några år sen men då visste jag inte att den där figuren var känd inom hobbyn.. Citera
tobias.nero Postat 22 februari 2009 Postat 22 februari 2009 Vilket bekvämt sätt att lära sig på, finns det andra ställen/sidor som håller föreläsningar på detta viset (gärna om saltvatten)? Citera
Lasse Postat 22 februari 2009 Postat 22 februari 2009 Jodå - mantis är välkänd. Det går bland annat en liten gynnare hemma hos mig. Mycket bra föreläsning dessutomMVH Lasse Citera
Laggeman Postat 24 februari 2009 Postat 24 februari 2009 Vilket bekvämt sätt att lära sig på, finns det andra ställen/sidor som håller föreläsningar på detta viset (gärna om saltvatten)?Talking Reef har också en massa bra man kan lyssna och titta på. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.