chaboo Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 Hej, har hittat en gammal T8 ramp som jag tänkte använda till en början i mitt nystartade kar men frågan jag har är, hur kopplar jag ihop den då det är 4grenar ut och max 3 tåtar från en jordad kabel.finns det nån här som vet? Citera
chaboo Postat 19 januari 2009 Författare Postat 19 januari 2009 Kanske ska säga att det är en dubbel ramp och att det inte finns något "kopplings schema" på rampen heller. Citera
jupiter Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 skulle tro att du har jord, nolla, fas, fas så du kan tända rören olika sätt en bygel på faserna så skall det funka. men kolla vilka trådar som är vilka. var lite svårt att följa dom på bilden.mvh Peter Citera
stigigemla Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 Jag tycker den ser farlig ut. Hoppas du sätter den så att det inte kan bli saltfällningar på kontakterna. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.