Botan Postat 25 januari 2009 Dela Postat 25 januari 2009 Har för någon vecka sedan skaffat mig en Pygloplites dicanthus. Han äter bra och så men nästan bara gammarus. Vet att denna fisk kan bli väldans blyg i ett akvarium. Just nu går han ensam i 240 l akvarium. Han skall senare förflyttas till mitt nya 450 l akvarium. Vilka andra fiskar tror ni att jag kan ha tillsammans med honom utan att dom går på honom? Röd dvärgkejsare??Tacksam för svar!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 25 januari 2009 Dela Postat 25 januari 2009 Har du testat att hänga i nori och mata med formula one pellets?? Den behöver varierad kost och näringsrikt foder. Gammarus funkar inte helt i längden om den inte pickar i sig mycket annat i akvariet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 januari 2009 Dela Postat 25 januari 2009 De flesta fiskar går ihop med Kejsare, jag har aldrig haft bekymmer med att en kejsare har blivit illa behandlad av någon annan i akvariet. Det är min erfarenhet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 25 januari 2009 Dela Postat 25 januari 2009 dvärgkejsare kan vara jobbiga ihop med kejsare! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.