zippo Postat 20 oktober 2004 Dela Postat 20 oktober 2004 http://www.theapplecollection.com/Collection/MacAquarium/ind ex.shtmlheller iaf lite nano inspiration Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vitamin Postat 20 oktober 2004 Dela Postat 20 oktober 2004 Ohhh yes!Såg att ingen ännu vågar göra ett nano av en G5:a... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 20 oktober 2004 Dela Postat 20 oktober 2004 Ja alltid duger skräpet till nåt . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vitamin Postat 20 oktober 2004 Dela Postat 20 oktober 2004 Visste att nån liten "PC-nörd" skulle säga så, hehe.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aengus Postat 20 oktober 2004 Dela Postat 20 oktober 2004 hehehehe!. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 20 oktober 2004 Dela Postat 20 oktober 2004 Gillar handdatorn nederst...det är ju lite sport. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zippo Postat 20 oktober 2004 Författare Dela Postat 20 oktober 2004 jo kreativiteten är det ju inget fel på ,jag gillar när allt inte är stöpt i samma form PS. visste att iaf en skulle uppskatta tråden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vitamin Postat 20 oktober 2004 Dela Postat 20 oktober 2004 *undrar vem det kan vara*Men jag tror trotts detta att alla gillar denna tråd, men tyvärr vetdom inte om det än... Dom bara lever kvar i stenåldern med samma gamlaWindows mög, men jag är icke oroad. Snart blir dom omvända. I nästaliv, föds vi alla med hjälp av en Macintosh... .Amen!Bara man inte får ”Bill Gates” till Gammelfarfar, vilket öde…! . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aengus Postat 20 oktober 2004 Dela Postat 20 oktober 2004 ja, de skrämmer väl ut ungen ur magen med den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 20 oktober 2004 Dela Postat 20 oktober 2004 Ja,självklart så gillar alla den här tråden...är ju trevligt att se att det faktiskt existerar ett användningsområde för maccarna! Ska genast råda min syster att göra samma sak med sin och köpa en PC istället. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 20 oktober 2004 Dela Postat 20 oktober 2004 Rätt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jorgas Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 Ja, har man svårt att skiljas från sin gamla Mac så måste man ju göra det näst bästa med den., dvs ett akvarium. Här är mitt bygge. Det innehållerför tillfälletsötvatten men det går ju att göra om.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 Äsch,jag visste att Maccarna förr eller senare skulle hitta någon nisch de är bättre på än PC...och där kom den,den första riktigt tredimensionella skärmsläckaren! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zippo Postat 22 oktober 2004 Författare Dela Postat 22 oktober 2004 Kul själv har jag en gammal Mac classic II rymmer ca 11L ,har inte andvänt den på 1-2 år iofs Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.