Postat 17 mars 200916 Ă„r Jag har en skummare som heter Visi-jet-ps som jag ska ha i mitt 100 liters kar.Problemet Ă€r att den tar i botten pĂ„ karet. Skulle behöva kapa nĂ€stan 10 cm pĂ„ utblĂ„sröret som gĂ„r ner till botten.Ăr lĂ€ngden pĂ„ röret noga utrĂ€knat sĂ„ om jag kapar bort en bit sĂ„ kanske skummaren inte fungerar som den skall?Vad tror ni?
Postat 17 mars 200916 Ă„r Jag har en skummare som heter Visi-jet-ps som jag ska ha i mitt 100 liters kar.Problemet Ă€r att den tar i botten pĂ„ karet. Skulle behöva kapa nĂ€stan 10 cm pĂ„ utblĂ„sröret som gĂ„r ner till botten.Ăr lĂ€ngden pĂ„ röret noga utrĂ€knat sĂ„ om jag kapar bort en bit sĂ„ kanske skummaren inte fungerar som den skall?Vad tror ni?Jo lĂ€ngre rör ju bĂ€ttre effektivitet fast hur som helst om du har en invĂ€ndig skummare kan ju du aldrig ha den lĂ€ngre Ă€n vad akvariet Ă€r högt.Ser den ut sĂ„ hĂ€r den du har?
Postat 18 mars 200916 Är Författare Ingen annan som har nÄgot att tillÀgga innan jag sÀtter sÄgen i den
Postat 20 mars 200916 Är Om du vÀnder pÄ den svarta delen dÀr pumpen sitter sÄ spar du sÀkert 8cm och slipper kanske sÄgen
Postat 21 mars 200916 Är Författare Tackar för det förslaget greger Det kanske funkar. Det blir nog lite instabilt, men det kanske gÄr att hÄlla ihop det bra med buntband. Ska i alla fall prova innan jag sÀtter sÄgen i den.MÄste inhandla salt snart sÄ jag kommer igÄng
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.