Datate Postat 24 mars 2009 Dela Postat 24 mars 2009 Har kollat runt på deltecs hemsida samt pdf-manualerna, men utan att hitta det jag söker...Hur många watt ligger pumpen på, och hur många liter vatten pumpar den i timmen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 24 mars 2009 Dela Postat 24 mars 2009 Hjälper denna länk?http://www.simontorp.se/upload/Pdf/Deltec%20Multi-Compact%20MCE600.pdf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Datate Postat 24 mars 2009 Författare Dela Postat 24 mars 2009 Nej tyvärr. Hittar ingen info om vare sig watt eller liter/h. Men tack ändå! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kjelle Postat 24 mars 2009 Dela Postat 24 mars 2009 Har kollat runt på deltecs hemsida samt pdf-manualerna, men utan att hitta det jag söker...Hur många watt ligger pumpen på, och hur många liter vatten pumpar den i timmen?17 watt och 300 liter/timmen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Datate Postat 24 mars 2009 Författare Dela Postat 24 mars 2009 Tackar tackar!!!17w...otroligt energisnål ed andra ord...lite skillnad mot det monster man har idag där endast den interna cirkulationen ligger på 65W. Lägg därtill en 1200L/H Ehaim som matar skummaren med vatten...Bara där finns alltså ca 60kr/månad att spara i ren elkostnad vid en ev nedgradering... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kjelle Postat 24 mars 2009 Dela Postat 24 mars 2009 Undrar om inte =-infoxunter028"]Tunze DOC Skimmer 9010 är bättre egentligen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Datate Postat 24 mars 2009 Författare Dela Postat 24 mars 2009 Jaså?Har väl kollat MCE600 om en nedgradering EV skulle bli sista lösningen. Dels för att jag hade en sådan till mitt första 240L-kar och den var kanon och dels för att den numera oftast säljs för ca 1500kr begagnad.Tycker mest man hört negativt om Tunzes skummare genom åren...men dom kanske har bättrat sig? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.