Marie_hbg Postat 25 mars 2009 Postat 25 mars 2009 Nu är det snart dax att göra slag i sak och åka till dalarna och ta sitt körkort. Undrar nu om det finns några akvarie butiker i Borlänge / Falun området ? Citera
Laggeman Postat 25 mars 2009 Postat 25 mars 2009 https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?f=153Här kan du söka lite och se ifall du hittar någon. Citera
saltishenke Postat 25 mars 2009 Postat 25 mars 2009 Nu är det snart dax att göra slag i sak och åka till dalarna och ta sitt körkort. Undrar nu om det finns några akvarie butiker i Borlänge / Falun området ?Har dom inga körskolor i hbg ? Citera
Marie_hbg Postat 25 mars 2009 Författare Postat 25 mars 2009 Har dom inga körskolor i hbg ?Jodå men jag får mitt körkort av min svärmor som bor i mora och sen så finns det mindre att göra i mora in i hbg så att man kanske kan konsentrera sig på rätt saker =) Citera
Marko Postat 25 mars 2009 Postat 25 mars 2009 Eller är det så att det inte finns mer än en rondell och en halv korsning att misslyckas med i Mora? :-D Citera
Marie_hbg Postat 25 mars 2009 Författare Postat 25 mars 2009 Eller är det så att det inte finns mer än en rondell och en halv korsning att misslyckas med i Mora? :-DMan kan väl hoppas =D Citera
jontebgood22 Postat 25 mars 2009 Postat 25 mars 2009 Jag var där igår och borlänge har faktiskt flera korsningar och rondeller... så de så! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.