a.nilson Postat 23 september 2012 Författare Dela Postat 23 september 2012 Snyggt Anderstackar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 1 november 2012 Författare Dela Postat 1 november 2012 Har ärligen fått tag i Japan zoantuhus. Bilder kommer inom kort. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 2 november 2012 Författare Dela Postat 2 november 2012 bilder tagna med mobil. första genom ytan andra gennom rutan. har varit i karet ca 20min. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 2 november 2012 Dela Postat 2 november 2012 det var en rejäl koloni! =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 2 november 2012 Dela Postat 2 november 2012 Oj oj vad jag väntar på en fragg av dom :/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 2 november 2012 Författare Dela Postat 2 november 2012 Oj oj vad jag väntar på en fragg av dom :/tids nog. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 2 november 2012 Författare Dela Postat 2 november 2012 japp den var lite större än räknat med. ca 11-12x 7-8cm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 2 november 2012 Dela Postat 2 november 2012 Riktigt fin! Det var länge sedan vi träffades. Skulle vara kul att komma och hälsa på! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 3 november 2012 Författare Dela Postat 3 november 2012 Riktigt fin! Det var länge sedan vi träffades. Skulle vara kul att komma och hälsa på!Kan inte mer än hålla med dig, du är alltid välkommen. Får väl försöka få till en träff sen när fiskbeståndet ökats på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 3 november 2012 Dela Postat 3 november 2012 Kanon fina Anders !!!!Kommer nog att göra sig fina i mitt kar med !!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 3 november 2012 Författare Dela Postat 3 november 2012 2 nya bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 3 november 2012 Författare Dela Postat 3 november 2012 Kanon fina Anders !!!!Kommer nog att göra sig fina i mitt kar med !!!!tror jag alldeles säkert. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 3 november 2012 Dela Postat 3 november 2012 Ser kanonfint ut bra jobbatSkickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 3 november 2012 Författare Dela Postat 3 november 2012 Ser kanonfint ut bra jobbatSkickat från min HTC One X via Tapatalk 2Tackar. Är själv långt ifrån nöjd. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 5 november 2012 Dela Postat 5 november 2012 Snyggt Herr Nilsson !!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 6 november 2012 Dela Postat 6 november 2012 Läckert! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 25 november 2012 Författare Dela Postat 25 november 2012 Blev ett litet vattenbyte idag. Har flytta en del fiskar idag pga kommande stimfiskar. Hittade även en liten sten med blå knappar på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 6 mars 2014 Författare Dela Postat 6 mars 2014 Går i funderingar på att göra om hela karet från grunden. Jag känner att det börjar bli tid att göra om o rensa ut bland övergödda koraller som tar överdrivet med plats, bl.a. en hysterix på ca 30x40cm. Funderar även på att byta ut det mesta av stenen. Tips o idéer är alltid välkomna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 15 mars 2014 Författare Dela Postat 15 mars 2014 Vid ett större vattenbyte igår upptäckte jag att skummarpumpen skurit. Fick knycka skummaren från det lilla o leta upp den gamla Kz skummaren till det lilla karet. Måste rensa ut bland korallerna för att göra plats för lite nytt o spännande. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 7 april 2014 Författare Dela Postat 7 april 2014 Har idag testat ett nytt salt från Håkanstorp zoo vid namn reef octopus. Det löste sig riktigt snabbt, blir till att mäta lite imorgon. Köpte några nya fiskar o koraller från aqua teknik vid De jong turen. Blev bl.a. En Acilles o en Naso elegans anthiasen som jag ville ha var tyvärr slut. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 8 april 2014 Dela Postat 8 april 2014 Nyfiken på hur det ser ut i burken. Lite bilder skulle sitta fint /Samuel Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 8 april 2014 Författare Dela Postat 8 april 2014 Nyfiken på hur det ser ut i burken. Lite bilder skulle sitta fint /Samuel Sent from my iPhone using Tapatalkska kan försöka fixa lite bilder imorgon när det är mer ljus i karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 april 2014 Författare Dela Postat 9 april 2014 Som det syns så har jag haft lite algproblem. Tack o lov så är det på väg bort nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 10 april 2014 Författare Dela Postat 10 april 2014 (ändrat) Mina fosfatvärden i båda karen har sjunkit ganska mycket sen jag började använda reef octopus salt, det ska vara ett konstgjort salt.Löste sig grymt lätt o inga utfällningar. -Tummen upp Ändrat 10 april 2014 av a.nilson Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 21 april 2014 Författare Dela Postat 21 april 2014 Min banggai släppte sina yngel ikväll o givetvis just när jag var upptagen med annat. Lyckades ändå hitta o plocka upp 2st. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.