Gå till innehåll

Ragmans 300L Deltec


Ragman

Rekommenderade inlägg

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

nja både och. den e ju inte snäll till nyinflyttad fisk och min hand ;) . men annars e det inga problem, den kan iofs ha stressat ihjäl min fjäril för den strök med på 1 dag. men mina clowner och hepatusar håller bra pli på dom ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
  • 2 månader senare...

fan fick tag på en blå carpet anemon igen dock såg den risig ut redan i affären :( och levde bara i ca 1 vecka den gömde sig hela tiden. som tur var så plockade jag fram den och märkte att den ej var ok (tappade bitar med blåa färgen när man nuddade den) la den i en balja och 2 dar senare är det helt grumligt i baljan :( o anemonen helt förtvinad

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hmm på zoogiganten, ville inte skriva det då den var dålig. 2a jag hittat nu så nu lär det väl inte bli fler. den var riktigt hängig när jag köpte den, men vågade inte chansa o låta den gå kvar. så det fick bli ett impulsköp där. tyvärr så var den redan döende i affären då den dog på 1 vecka. den förra var mycket bättre o hade precis börjat färga om när den körde pump race

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

har problem med nitrat i mitt ena kar. ligger mellan 50-100.

har provat tillsätta nitrat minus men det verkar inte ha nån verkan. vissa koraller e lite hängiga för tillfället om det kan bero på det. hur ska man få bot på detta problem enklast. ??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...