Joru Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 Hej alla.Tänkte ev. köpa detta paket: http://www.akvarielagunen.se/web/shop/shop.php?cmd=get&i temid=2287.Är det bra saker eller ska jag komplettera med något annat? Vore snällt om någon kunde ge mig för och nackdelar med detta. .Någon som har likadant?MvhJohan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 tycker det är lite små pumpar sen är det dyrt du kan köpa lösa delar till mycket bätre pris än så Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 Tycker det här var en bättre deal; http://www.akvarielagunen.se/web/shop/shop.php?cmd=get&i temid=2476Om man kan få det lite billigare också om man inte vill ha sötvattensgrejerna så har man ju många fina tusenlappar att lägga på utrustning.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 Köp separat, Jag har ett percula 120 o det enda som är kvar av "paketet" är burken. Det tar inte speciellt lång tid innan man vil ha diverse tillbehör + en skummare som fungerar ordentligt o då finns det inte mycket plats... Nä köp separat och bygg ihop nåt riktigt bra från början. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Joru Postat 24 oktober 2004 Författare Dela Postat 24 oktober 2004 Tackar för svaren. Det blir nog så att jag bygger ihop nåt med separata delar. Man tjänar nog som sagt var några sköna tusenlappar på det. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 24 oktober 2004 Dela Postat 24 oktober 2004 Låter som en bra idé, titta efter begagnade saker här på forumet eller sätt in en annons om det är nåt speciellt du söker. Du kan hitta kanonfina saker till ofta 1/3 av nypriset. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.