NephruruS Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 Sitter och letar efter en ny skummare och undrar ifall någon har erfarenheter utav denna? Tyst?Lätt att ställa in? osv osv Sen vart man kan beställa syrestenar och vad dem brukar ligga på i pris.. Citera
wrang Postat 15 maj 2009 Postat 15 maj 2009 Grym skummare då jag hade en sådan.Är du händig så gör du dina egna luftsyrestenar utav lindträ.Gå till ett byggvaru hus å be dom såga till lindträ stav på 1x1x5cm.Borra den försiktigt i ändan å sätt in en luftnippel Citera
NephruruS Postat 15 maj 2009 Författare Postat 15 maj 2009 Okej låter riktigt smidigt! Hur ofta fick du byta luftsyrestenarna för att den skulle vara så effektiv som möjligt? Citera
JensJ Postat 13 december 2009 Postat 13 december 2009 Grym skummare då jag hade en sådan.Är du händig så gör du dina egna luftsyrestenar utav lindträ.Gå till ett byggvaru hus å be dom såga till lindträ stav på 1x1x5cm.Borra den försiktigt i ändan å sätt in en luftnippelWrang: Det var ett riktigt gott råd. Jag har en sådan som jag ska planera in i en intern sump (får bli en annan tråd)NephruruS: Skaffade du denna? Hur har du falt att använda den? Sump eller? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.