Norberg Postat 28 oktober 2004 Postat 28 oktober 2004 Jättefina bilder! Jag har ju också försökt ett fota akvariet, och det är ju riktigt svårt att få till det!Många hundra kort innan nåt överhuvud taget går att använda! Så jag väntar med spänning på fler kort Ugglan! Citera
Ugglan_ Postat 28 oktober 2004 Författare Postat 28 oktober 2004 Jättefina bilder! Jag har ju också försökt ett fota akvariet, och det är ju riktigt svårt att få till det!Många hundra kort innan nåt överhuvud taget går att använda! Så jag väntar med spänning på fler kort Ugglan! kommer imorgon fredag innan 18.30 (jobbar då) Citera
Guest NoName Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Ja dunder fint Ugglan! Fina bilder kan man aldrig få nog av mer!! Citera
Ugglan_ Postat 29 oktober 2004 Författare Postat 29 oktober 2004 Mer av det goda.... Gillar kommentarer och även kritik.. så ös på.. Jag var och fota med min nya kamera igår så nya bilder kommer innom kort när jag lärt mig den bättre än så länge får jag ladda upp av de 1XXXX antal bilder jag har från min gammla kamera.. hoppas det är nått som gillas.. Citera
Ugglan_ Postat 30 oktober 2004 Författare Postat 30 oktober 2004 Jättefina bilder! Tack. det är många som tittar men inte skriver nått gillar när folk skriver.. Citera
GÖRAN Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 Ja vad skall man säga. kan bara holla med alla Jag väntar fortfarande på bilder ,ja du vet på vad Citera
Ugglan_ Postat 1 november 2004 Författare Postat 1 november 2004 En stolt farsa som just kollat in sonens (Ugglans)bilder. Inte visste jag att han hade sådan talang. Han får lov att komma hem till Sundsvalloch plåta mitt"simpla" sötvattensakvarium med Malawiciklider. Citera
HyperBamse Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 fy fan................................vad sunkiga bilder.................har fan aldrig tagit så dåliga bilder själv.....................................ne skojade bara men man blir lite avundsjuk......... hur går stjärnmuränan med övriga fiskar???? vad har du för fiskar också....några små??? Citera
Ugglan_ Postat 2 november 2004 Författare Postat 2 november 2004 fy fan................................vad sunkiga bilder.................har fan aldrig tagit så dåliga bilder själv.....................................ne skojade bara men man blir lite avundsjuk......... hur går stjärnmuränan med övriga fiskar???? vad har du för fiskar också....några små??? Jag har fotat från olika Burkar.. ska lägga upp lite bilder på mitt akvarium framöver när det blivit något bara haft det i ett år nu...själv har du nått roligt i burken? Citera
Ugglan_ Postat 2 november 2004 Författare Postat 2 november 2004 ja ugglan... lite bilder på ditt kar! Hehe ja jag får väl ta och fota lite då men det är bara ett litet 200L som knappt har kommit igång.. Citera
Ugglan_ Postat 6 november 2004 Författare Postat 6 november 2004 Lite mer bilder skadar aldrig.. Så där ska sätta mig och göra resten av korten när jag åker hem till syrran.. blir väl en 100 kort till som jag kan tanka upp.. undra om servern håller för det Citera
vahagn Postat 6 november 2004 Postat 6 november 2004 Du funderar inte att trycka vykort av dessa va?! .Läckra bilder! Proffsigt! Citera
crille Postat 6 november 2004 Postat 6 november 2004 snyggt verkligen fina bilder,tur att du inte får va med i tävlingen Citera
Ugglan_ Postat 6 november 2004 Författare Postat 6 november 2004 Hehe jag vill att fler ska börja fota därför jag lägger ut och startar tävlingen . Citera
crille Postat 6 november 2004 Postat 6 november 2004 mycket bra ide,är själv lite slö med kameran....... Citera
elNico Postat 7 november 2004 Postat 7 november 2004 Dom e helt otroligt fina Ugglan, avis som bara den! Citera
Ugglan_ Postat 7 november 2004 Författare Postat 7 november 2004 Dom e helt otroligt fina Ugglan, avis som bara den! HEHE skönt att höra.. men ut och fota så jag får se lite bilder.. det är kul att fotografera.. Citera
Dykaren Postat 8 november 2004 Postat 8 november 2004 Men nu när det ska bli allmän röstning på tävlingen så borde du väl få vara med?Jag gillar verkligen bilden på korallväktaren! Grym!! Citera
Ugglan_ Postat 8 november 2004 Författare Postat 8 november 2004 Ja kan vara med i nästa tävling.. kan ju starta tävlingar framöver med olika inriktningar som alla ska fota koraller i två veckor sen avgör vi osv... sånt är kull leta den perfekta bilden och de små detaljerna..Kommer resa bort en vecka nu på onsdag så har inte möjlighet att kolla av så mkt men ska fixa fler bilder tills dess... har varit på den lata sidan ett tag nu Citera
Ugglan_ Postat 17 november 2004 Författare Postat 17 november 2004 lite mer bilder.....Så där planerar att fota lite i veckan nu när jag är ledig men mer bilder kommer Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.