Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Månad för träff? 19 användare har röstat

1. 1. Månad för träff?

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Postat
  • Författare

Ja det hade varit trevligt, kanske man kan få sej någon fragg me hem :)

• Svar 186
  • Visningar 24,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Det blev en liten sväng till Växjö idag, Jag Ricke & Jonas777 var hos Stig och sedan en runda hos PärS vilket var trevligt och inspirerande som vanligt. Tack för titten och pratstunden :)

• 4 månader senare...
Postat

Hejsan alla.

Nu när det börjar bli akvarietid igen efter sommaren kanske det är dags att fundera på en liten träff -Tummen upp tycker det hade varit trevligt.

Postat

Ja! Är grymt sugen på en träff. Har haft en liten svacka å behöver inspiration.

• 2 veckor senare...
Postat

Kan jag så är jag gärna med.

Har massa fraggar som skulle behöva nya hem. : )

• 2 veckor senare...
Postat

jag kan tänka mig att ha träffen denna gången, om det inte är någon annan som är sugen :) så får vi hitta ett datum som passar alla som vill komma

Postat

Jag kan oxå ha en träff men då blir den ju i Hovmantorp.

Några veckor till så har ju min 2000-litersburk kommit hem och är under uppbyggnad.

Man kan ju ta en gemensam runda till Stig oxå.

Postat

För mig funkar det 16/17 eller 30/31 oktober, lördag eller söndag spelar ingen roll. 2000 liter låter häftigt men det är kanske lämpligt med träff när det kommit igång. Jag är intresserad av att se lionofmarleys kar:)

Postat

Kul! Jag kommer.

Skulle gärna ta en tur till Stig nu innan, finns intresse för det?

Postat

Vi tar väl träffen i kalmar denna gången så det kanske passar bättre att kolla in kalmar akvarieaffär?

Jag har gärna en träff här sen när jag kommer igång med det stora.

Postat

Intresse finns men frågan är om tiden finns för tillfället, annars får vi jobba på att Stig kommer på träffen:) kanske skulle kunna bli en bil ifrån Växjö.

Kul! Jag kommer.

Skulle gärna ta en tur till Stig nu innan, finns intresse för det?

Postat

det vore ju intressant att se det stora karet sen när du kommit igång, jag kommer då :)

ja det vore ju kul om stig ville kika förbi också.

Postat
  • Författare

Jag kommer gärna trots att jag lagt ner mitt kar, alltid kul o se ditt kar erik och snacka salt med er andra me :)

Postat

tänkte se om det är någon mer som är sugen på att komma förbi på salt-träff lördag den 30 oktober.

för närvarande är det Johan W, Mejsel, Svensson och Ricke som kommer, så det finns plats för fler.

Postat

14.00 blir kanon:) håller med om det hade varit kul om flera dyker upp och snackar lite och kollar in det fina karet.....

Är det någon som vet om det finns det möjlighet att skicka ett pm till alla i regionen? så dom som inte är inne på SVG frekvent får ett mail istället om tid och plats.

Postat
har skickat mail till henrik och max

Jag tror att jag kan komma den 30:e. Det skulle vara trevligt!

Jag såg aldrig ditt mail dock. Men när jag kollade i "Skräp"-mappen såg jag det där :snurrig:

Kanske var det pga att du mailade via SG. E-postprogramet i Mac sorterar tydligen bort mail godtyckligt, som typ skulle kunna vara "skräp".

Postat

hehe det var ju dumt att det hamnade där. det vore ju trevligt om du kom. ska jag se det som att du kommer om du inte avbokar då?

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.