Gå till innehåll

Saltträff i Kalmar


Ricke

Månad för träff?  

19 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

  • Svar 186
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

tänkte bara tala om att gästparkering finns längst ner i gatan till vänster, så är det en lång parkering. finns även i början men det blir längre att gå. biljettautomaten står precis i början av två systrars väg på höger sida när man svängt in. hus nr. 10 ligger på höger sida innan gästparkeringen. om det är något ni undrar kan ni ringa mig på 0739907155

de som kommer är:

Johan W

Mejsel

Svensson

Ricke

Connaissancen

Stigigemla

Aqua_Max

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fragg på Pseudopterogorgia gorgonia om någon är intresserad av en sån. Vill byta mot antingen nått som vill stå väldigt ljust och strömt eller inte så strömt och inte så ljust. Har ni nått som passar och inte har så höga krav (acropora) så är jag intresserad.

Kul det ska bli, har sett fram emot detta -Tummen upp

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...

Snart dags för en träff igen? ungefär ett halvår sedan och snart är det ju sommar och då ska det ju ske en massa andra saker.....

Är det någon i Kalmarregionen som är intresserad av att hålla i en träff en Lör/Söndags eftermiddag?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 6 månader senare...

Har ju lite större kar nu så jag kan hålla i nästa träff måste bara få igång alla system helt innan ;P men ska koppla in sumpen till helgen tror jag. Om alla pvc grejor räcker. Men ska till Gbg på lördag söndag så inget arbete då;( tur det är några fler dagar. Kan ju föreslå någon helg framöver, och så bjuds det på förtäring!

//matte91

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...