Ricke Postat 21 april 2010 Författare Dela Postat 21 april 2010 Ja det hade varit trevligt, kanske man kan få sej någon fragg me hem Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 23 april 2010 Dela Postat 23 april 2010 Ingen annan som vill följa med en sväng till Stig i morgon Lördag? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 24 april 2010 Dela Postat 24 april 2010 Det blev en liten sväng till Växjö idag, Jag Ricke & Jonas777 var hos Stig och sedan en runda hos PärS vilket var trevligt och inspirerande som vanligt. Tack för titten och pratstunden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 31 augusti 2010 Dela Postat 31 augusti 2010 Hejsan alla. Nu när det börjar bli akvarietid igen efter sommaren kanske det är dags att fundera på en liten träff tycker det hade varit trevligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Svensson Postat 6 september 2010 Dela Postat 6 september 2010 Ja! Är grymt sugen på en träff. Har haft en liten svacka å behöver inspiration. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 15 september 2010 Dela Postat 15 september 2010 det tycker jag låter som en bra idé Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mejsel Postat 15 september 2010 Dela Postat 15 september 2010 Kan jag så är jag gärna med.Har massa fraggar som skulle behöva nya hem. : ) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 26 september 2010 Dela Postat 26 september 2010 jag kan tänka mig att ha träffen denna gången, om det inte är någon annan som är sugen så får vi hitta ett datum som passar alla som vill komma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mejsel Postat 26 september 2010 Dela Postat 26 september 2010 Jag kan oxå ha en träff men då blir den ju i Hovmantorp.Några veckor till så har ju min 2000-litersburk kommit hem och är under uppbyggnad.Man kan ju ta en gemensam runda till Stig oxå. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 26 september 2010 Dela Postat 26 september 2010 För mig funkar det 16/17 eller 30/31 oktober, lördag eller söndag spelar ingen roll. 2000 liter låter häftigt men det är kanske lämpligt med träff när det kommit igång. Jag är intresserad av att se lionofmarleys kar:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mejsel Postat 26 september 2010 Dela Postat 26 september 2010 30/31 passar mig bäst. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 26 september 2010 Dela Postat 26 september 2010 30 funkar fint för mig med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Svensson Postat 27 september 2010 Dela Postat 27 september 2010 Kul! Jag kommer.Skulle gärna ta en tur till Stig nu innan, finns intresse för det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mejsel Postat 27 september 2010 Dela Postat 27 september 2010 Vi tar väl träffen i kalmar denna gången så det kanske passar bättre att kolla in kalmar akvarieaffär?Jag har gärna en träff här sen när jag kommer igång med det stora. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 27 september 2010 Dela Postat 27 september 2010 Intresse finns men frågan är om tiden finns för tillfället, annars får vi jobba på att Stig kommer på träffen:) kanske skulle kunna bli en bil ifrån Växjö.Kul! Jag kommer.Skulle gärna ta en tur till Stig nu innan, finns intresse för det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 27 september 2010 Dela Postat 27 september 2010 det vore ju intressant att se det stora karet sen när du kommit igång, jag kommer då ja det vore ju kul om stig ville kika förbi också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 3 oktober 2010 Författare Dela Postat 3 oktober 2010 Jag kommer gärna trots att jag lagt ner mitt kar, alltid kul o se ditt kar erik och snacka salt med er andra me Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 10 oktober 2010 Dela Postat 10 oktober 2010 tänkte se om det är någon mer som är sugen på att komma förbi på salt-träff lördag den 30 oktober. för närvarande är det Johan W, Mejsel, Svensson och Ricke som kommer, så det finns plats för fler. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 15 oktober 2010 Dela Postat 15 oktober 2010 vad ska vi bestämma för tid? blir kl. 14.00 bra.jag bor på två systrars väg 10A vån. 3vore kul om fler ville komma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 15 oktober 2010 Dela Postat 15 oktober 2010 14.00 blir kanon:) håller med om det hade varit kul om flera dyker upp och snackar lite och kollar in det fina karet..... Är det någon som vet om det finns det möjlighet att skicka ett pm till alla i regionen? så dom som inte är inne på SVG frekvent får ett mail istället om tid och plats. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 15 oktober 2010 Dela Postat 15 oktober 2010 har skickat mail till henrik och max Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Connaissancen Postat 18 oktober 2010 Dela Postat 18 oktober 2010 har skickat mail till henrik och maxJag tror att jag kan komma den 30:e. Det skulle vara trevligt!Jag såg aldrig ditt mail dock. Men när jag kollade i "Skräp"-mappen såg jag det där Kanske var det pga att du mailade via SG. E-postprogramet i Mac sorterar tydligen bort mail godtyckligt, som typ skulle kunna vara "skräp". Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 18 oktober 2010 Dela Postat 18 oktober 2010 hehe det var ju dumt att det hamnade där. det vore ju trevligt om du kom. ska jag se det som att du kommer om du inte avbokar då? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Connaissancen Postat 18 oktober 2010 Dela Postat 18 oktober 2010 ska jag se det som att du kommer om du inte avbokar då?Japp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 18 oktober 2010 Dela Postat 18 oktober 2010 kanon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.