Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Månad för träff? 19 användare har röstat

1. 1. Månad för träff?

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

• Svar 186
  • Visningar 24,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Har skickat ut lite pm till dom jag känner till i regionen, hoppas några av dom dyker upp:)

Postat

Om någon av er har mjukis med snygg färg till bytes/säljes, skulle jag vara intresserad.

Jag har själv "gul" Litophyton, Sinularia, grönpolypig sarcophyton och röd zoanthus att byta med.

Pm:a mig isf.

Ändrat av Connaissancen

Postat

Jag skulle också kunna vara intresserad, allt mitt är grönt eller gult så alla andra färger är mer intressant. Har tyvärr inget roligt att byta med (kenyaträd?) men betalar gärna en liten slant istället.

Postat

tänkte bara tala om att gästparkering finns längst ner i gatan till vänster, så är det en lång parkering. finns även i början men det blir längre att gå. biljettautomaten står precis i början av två systrars väg på höger sida när man svängt in. hus nr. 10 ligger på höger sida innan gästparkeringen. om det är något ni undrar kan ni ringa mig på 0739907155

de som kommer är:

Johan W

Mejsel

Svensson

Ricke

Connaissancen

Stigigemla

Aqua_Max

Postat

Har en fragg på Pseudopterogorgia gorgonia om någon är intresserad av en sån. Vill byta mot antingen nått som vill stå väldigt ljust och strömt eller inte så strömt och inte så ljust. Har ni nått som passar och inte har så höga krav (acropora) så är jag intresserad.

Kul det ska bli, har sett fram emot detta -Tummen upp

Postat
  • Författare

Tack för en trevlig träff, trots att man inte har ett kar längre är det skönt o få lite inspiration o ideér till nästa projekt.

O tack för gott fika :)

Postat

Tack Erik för träffen:woooow: gillar ditt kar ska försöka ta tag i mitt nu efter att fått inspiration av träffen.... Alltid kul med träffar.

• 4 månader senare...
Postat

Snart dags för en träff igen? ungefär ett halvår sedan och snart är det ju sommar och då ska det ju ske en massa andra saker.....

Är det någon i Kalmarregionen som är intresserad av att hålla i en träff en Lör/Söndags eftermiddag?

• 4 månader senare...
  • 1 månad senare...
Postat
  • Författare

Bumpar tråden då kalmarläns gruppen inte har någon vidare aktivitet.

Någon som är sugen på en träff? Börjar bli mörkt om dagarna nu så man kan sitta inne o pyssla med karet :)

Ni som bor i kalmarlän glöm inte o gå med i gruppen.

• 2 veckor senare...
Postat
Vad sägs om att sikta på någon gång nu i November?

det tycker jag låter som en bra idé.. är det ingen som är sugen på att hålla i en liten träff?

• 3 veckor senare...
Postat
  • Författare

Verkar vara svalt intresse! får lägga ner planerna tråkigt tråkigt :(

• 6 månader senare...
Postat

Har ju lite större kar nu så jag kan hålla i nästa träff måste bara få igång alla system helt innan ;P men ska koppla in sumpen till helgen tror jag. Om alla pvc grejor räcker. Men ska till Gbg på lördag söndag så inget arbete då;( tur det är några fler dagar. Kan ju föreslå någon helg framöver, och så bjuds det på förtäring!

//matte91

Postat

Hej alla Kalmarbor, har precis startat en tråd om en liten träff i Växjö i slutet på maj, lasta en bil och känn er mycket välkomna.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.