lionofmarley Postat 18 oktober 2010 Dela Postat 18 oktober 2010 har 2 katter om det är någon som är allergisk. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 19 oktober 2010 Dela Postat 19 oktober 2010 de som kommer är:Johan WMejselSvenssonRickeConnaissancenStigigemla Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 20 oktober 2010 Dela Postat 20 oktober 2010 Har skickat ut lite pm till dom jag känner till i regionen, hoppas några av dom dyker upp:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 27 oktober 2010 Dela Postat 27 oktober 2010 Nu är vi snart på väg-dans Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Connaissancen Postat 28 oktober 2010 Dela Postat 28 oktober 2010 (ändrat) Om någon av er har mjukis med snygg färg till bytes/säljes, skulle jag vara intresserad.Jag har själv "gul" Litophyton, Sinularia, grönpolypig sarcophyton och röd zoanthus att byta med.Pm:a mig isf. Ändrat 28 oktober 2010 av Connaissancen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 28 oktober 2010 Dela Postat 28 oktober 2010 Jag skulle också kunna vara intresserad, allt mitt är grönt eller gult så alla andra färger är mer intressant. Har tyvärr inget roligt att byta med (kenyaträd?) men betalar gärna en liten slant istället. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 28 oktober 2010 Dela Postat 28 oktober 2010 tänkte bara tala om att gästparkering finns längst ner i gatan till vänster, så är det en lång parkering. finns även i början men det blir längre att gå. biljettautomaten står precis i början av två systrars väg på höger sida när man svängt in. hus nr. 10 ligger på höger sida innan gästparkeringen. om det är något ni undrar kan ni ringa mig på 0739907155de som kommer är:Johan WMejselSvenssonRickeConnaissancenStigigemlaAqua_Max Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Svensson Postat 29 oktober 2010 Dela Postat 29 oktober 2010 Har en fragg på Pseudopterogorgia gorgonia om någon är intresserad av en sån. Vill byta mot antingen nått som vill stå väldigt ljust och strömt eller inte så strömt och inte så ljust. Har ni nått som passar och inte har så höga krav (acropora) så är jag intresserad.Kul det ska bli, har sett fram emot detta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 30 oktober 2010 Författare Dela Postat 30 oktober 2010 Tack för en trevlig träff, trots att man inte har ett kar längre är det skönt o få lite inspiration o ideér till nästa projekt.O tack för gott fika Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 30 oktober 2010 Dela Postat 30 oktober 2010 tack för att så många ville komma förbi. det var trevligt, snart får vi ses hos någon annan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 30 oktober 2010 Dela Postat 30 oktober 2010 Tack Erik för träffen:woooow: gillar ditt kar ska försöka ta tag i mitt nu efter att fått inspiration av träffen.... Alltid kul med träffar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Connaissancen Postat 31 oktober 2010 Dela Postat 31 oktober 2010 tack för att så många ville komma förbiTack själv! Fint kar och gott fika... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 28 mars 2011 Dela Postat 28 mars 2011 Snart dags för en träff igen? ungefär ett halvår sedan och snart är det ju sommar och då ska det ju ske en massa andra saker.....Är det någon i Kalmarregionen som är intresserad av att hålla i en träff en Lör/Söndags eftermiddag? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 28 mars 2011 Dela Postat 28 mars 2011 det låter som en bra idé johan nu vill vi träffas igen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 30 juli 2011 Dela Postat 30 juli 2011 Nu måste det väl ändå snart vara dags för en träff igen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 1 augusti 2011 Författare Dela Postat 1 augusti 2011 Jag är på, men vart? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 21 september 2011 Författare Dela Postat 21 september 2011 Bumpar tråden då kalmarläns gruppen inte har någon vidare aktivitet.Någon som är sugen på en träff? Börjar bli mörkt om dagarna nu så man kan sitta inne o pyssla med karet Ni som bor i kalmarlän glöm inte o gå med i gruppen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 1 oktober 2011 Författare Dela Postat 1 oktober 2011 Vad sägs om att sikta på någon gång nu i November? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 2 oktober 2011 Dela Postat 2 oktober 2011 Vad sägs om att sikta på någon gång nu i November?det tycker jag låter som en bra idé.. är det ingen som är sugen på att hålla i en liten träff? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 19 oktober 2011 Författare Dela Postat 19 oktober 2011 Verkar vara svalt intresse! får lägga ner planerna tråkigt tråkigt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 25 april 2012 Dela Postat 25 april 2012 Snart dax för en vår/försommarträff innan karen går i sommardvala.....? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Walle_j Postat 25 april 2012 Dela Postat 25 april 2012 Ja det skulle vara kul. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matte91 Postat 25 april 2012 Dela Postat 25 april 2012 Har ju lite större kar nu så jag kan hålla i nästa träff måste bara få igång alla system helt innan ;P men ska koppla in sumpen till helgen tror jag. Om alla pvc grejor räcker. Men ska till Gbg på lördag söndag så inget arbete då;( tur det är några fler dagar. Kan ju föreslå någon helg framöver, och så bjuds det på förtäring! //matte91 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 25 april 2012 Dela Postat 25 april 2012 Hej alla Kalmarbor, har precis startat en tråd om en liten träff i Växjö i slutet på maj, lasta en bil och känn er mycket välkomna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 25 april 2012 Dela Postat 25 april 2012 Låter intressant Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.