Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 275
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

All det här med vita prick och extra matning har nu gjort att jag har fått 0.1 i nitrit samt 20 i nitrat...

Några bra tips om hur man snabbt får ner dem?

Postat

Så nu gjorde jag ett vattenbyte på 10 %, tillsatte lite medel för att sänka nitrit. Även om det inte var ngn fara... matar mindre nu.

Nu får jag ta det lite lugnt med shoppandet. Köpte en ny bil idag så nu får man lägga undan pengar till handpenningen. ://

• 2 månader senare...
Postat

Hej alla

Det var ett tag sen jag skrev ngt här.

Ja inte så mycket har hänt förutom att hela akvariet ska flyttas på fredag.

Nytt skåp ska byggas så att hela kommer att vara mer inbyggt.

Lägger upp nya bilder nästa vecka.

Postat

Wish me luck!! Idag flyttas det hela!

Bänken är på plats, snickaren kommer dit när flyttgrabbarna från akvarielagret kommer så att han ser att allt funkar!

Jag hoppas bara på att allt överlever!

Postat

Hej tänkte bara lägga upp en liten bild från mobilen då min kamera är på drift.

Flytten gick bra även om det var det jobbigaste jag har varit med om!! tog ca 11 timmar för oss 4 killar att fixa allt.

En gul kirurg plus en korall dog....RIP

Men jag är väldigt nöjd med resultatet av bänken, den är inte helt färdig, lite fler lister samt en målning till så blir det bra:)

Ni får ursäkta kvalité på bilden, tagen med mobilen som sagt. Jag lägger upp bilder under helgen här.

post-4434-14468918698425_thumb.jpg

Postat

Möbeln är juh vit :) den vita är nya möbeln

Snyggt men synd på det som dog. Nästan så man funderar på om inte nästa möbel ska bli vit istället för svart.
Postat
Möbeln är juh vit :) den vita är nya möbeln

Ja det vet jag, men jag menar att jag börjar fundera på om inte mitt nästa kar ska få en vit möbel, istället för svart.

Postat

Mjukisar har jag en del av själv men skivor är min pasion men just nu ligger jag lågt på inköp då dom kommer lösa in huset och jag kommer leta ett lite rymligare hus med en gillestuga i så jag kan leka med ett större project.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...