Illustratören Postat 17 augusti 2009 Dela Postat 17 augusti 2009 Tackar 3 sty, vadå då? Har blivit lite förtjust i dem på senare år. Blev bara nyfiken.Gillar din möbel, snygg, ren och ser praktisk ut. Är det IKEA luckor du använt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 17 augusti 2009 Författare Dela Postat 17 augusti 2009 Ja det är ikea kök Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 17 augusti 2009 Författare Dela Postat 17 augusti 2009 Tack Riktigt snyggt./Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 17 augusti 2009 Författare Dela Postat 17 augusti 2009 Snickrade ihop en liten film här. Inte världens bästa kvalité eller kamerajobb... Ska försöka göra bättre jobb nästa gång http://www.youtube.com/watch?v=Mc0f4SBfNe8 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 17 augusti 2009 Dela Postat 17 augusti 2009 Wow riktigt läckert måste jag säga. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 17 augusti 2009 Författare Dela Postat 17 augusti 2009 Tack Nu har jag skaffat ett till uv-c som hjälpa sahalen att bli frisk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 17 augusti 2009 Författare Dela Postat 17 augusti 2009 Alla käkar bra, har fått två ggr mat plus spenat och broccoli. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 20 augusti 2009 Författare Dela Postat 20 augusti 2009 All det här med vita prick och extra matning har nu gjort att jag har fått 0.1 i nitrit samt 20 i nitrat... Några bra tips om hur man snabbt får ner dem? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 20 augusti 2009 Författare Dela Postat 20 augusti 2009 Så nu gjorde jag ett vattenbyte på 10 %, tillsatte lite medel för att sänka nitrit. Även om det inte var ngn fara... matar mindre nu. Nu får jag ta det lite lugnt med shoppandet. Köpte en ny bil idag så nu får man lägga undan pengar till handpenningen. :// Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 16 november 2009 Författare Dela Postat 16 november 2009 Hej allaDet var ett tag sen jag skrev ngt här. Ja inte så mycket har hänt förutom att hela akvariet ska flyttas på fredag. Nytt skåp ska byggas så att hela kommer att vara mer inbyggt. Lägger upp nya bilder nästa vecka. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pettzzon Postat 16 november 2009 Dela Postat 16 november 2009 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 20 november 2009 Författare Dela Postat 20 november 2009 Wish me luck!! Idag flyttas det hela! Bänken är på plats, snickaren kommer dit när flyttgrabbarna från akvarielagret kommer så att han ser att allt funkar! Jag hoppas bara på att allt överlever! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 20 november 2009 Författare Dela Postat 20 november 2009 Om det är någon som är intresserad av att köpa min akvariemöbel finns den till salu nu på säljavdelningen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 27 november 2009 Författare Dela Postat 27 november 2009 Hej tänkte bara lägga upp en liten bild från mobilen då min kamera är på drift. Flytten gick bra även om det var det jobbigaste jag har varit med om!! tog ca 11 timmar för oss 4 killar att fixa allt. En gul kirurg plus en korall dog....RIPMen jag är väldigt nöjd med resultatet av bänken, den är inte helt färdig, lite fler lister samt en målning till så blir det bra:) Ni får ursäkta kvalité på bilden, tagen med mobilen som sagt. Jag lägger upp bilder under helgen här. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mano Postat 27 november 2009 Dela Postat 27 november 2009 Snyggt men synd på det som dog. Nästan så man funderar på om inte nästa möbel ska bli vit istället för svart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 27 november 2009 Författare Dela Postat 27 november 2009 Möbeln är juh vit den vita är nya möbelnSnyggt men synd på det som dog. Nästan så man funderar på om inte nästa möbel ska bli vit istället för svart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mano Postat 27 november 2009 Dela Postat 27 november 2009 Möbeln är juh vit den vita är nya möbelnJa det vet jag, men jag menar att jag börjar fundera på om inte mitt nästa kar ska få en vit möbel, istället för svart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 27 november 2009 Författare Dela Postat 27 november 2009 Jaha okej lite flummig ...Personligen nu när jag kan jämföra så ser jag att vit gör akvariet mer rättvisa! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 29 november 2009 Författare Dela Postat 29 november 2009 Hoppas att ni gillar dem. Ska ta lite bilder under dagen med. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 29 november 2009 Dela Postat 29 november 2009 Ser snyggt ut.Läcker gorgonia o catalaphyllia,får man fråga var du fått tag i gorgonian ?Mvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 29 november 2009 Författare Dela Postat 29 november 2009 Tack:) Gorgonian köpte jag på akvarielagret, de hade fler såna om jag inte minns fel. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 30 november 2009 Dela Postat 30 november 2009 Väldigt fint med alla mjukisar du har. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 30 november 2009 Författare Dela Postat 30 november 2009 Ja jag har märkt att jag har en förkärlek för mjukisar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 30 november 2009 Dela Postat 30 november 2009 Mjukisar har jag en del av själv men skivor är min pasion men just nu ligger jag lågt på inköp då dom kommer lösa in huset och jag kommer leta ett lite rymligare hus med en gillestuga i så jag kan leka med ett större project. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 30 november 2009 Dela Postat 30 november 2009 Ser bra ut. Tycker den nya möbeln blev riktigt bra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.