pettzzon Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 ha ni fått ordning på det nu? funderar på om mejlen som inte kommit fram finns kvar?saknar flertal hit o dit.. Citera
Ted Camenius Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 Nu har det trillat in pm till mig men mail om att jag fått dem saknas. Rutan för att få mail i kontrollpanelen är ifylld. Fungerade ett tag efter att frågan lyfts första gången.Misstänker också att en del mail jag inte skickat via guiden kommit fram då inget svar kommit. Citera
Vargklo Postat 18 juli 2009 Författare Postat 18 juli 2009 Problemet är ännu inte löst. Ganska många mail studsar tillbaka fortfarande. Vi hoppas på en lösning i veckan som kommer nu. Citera
-=Mr_B=- Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 Det går inte att som en tillfällig lösning skicka email som studsar via en icke påverkad emailserver / annat dns namn som avsändare? Mest som en fundering, det borde gå att lösa, OM webhotellet är intresserade av att hjälpa till.B! Citera
Vargklo Postat 18 juli 2009 Författare Postat 18 juli 2009 Vi tror att vi löser det hela på tisdag, då vi planerar ett byte av server som kommer att ha en ny IP-adress. Vi avvaktar tills dess. Citera
Ted Camenius Postat 23 augusti 2010 Postat 23 augusti 2010 Nu har jag fått några pm fast jag får inte längre några mail att de kommit. Något strul med det igen kanske? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.