Gå till innehåll

Filmer från korallreven!


saltbjörkan

Rekommenderade inlägg

Jag såg just "IMAX Coral Reef Adventure" från 2003. Ganska trevlig film som handlar om reven och miljön. Jag behöver väl inte säga hur jag såg den och vart jag fick tag på den, det listar du säkert ut själv ;)

http://www.imdb.com/title/tt0270291/

kanon gärna mer sånt fast även filmer som man kan se diräkt från nätet.. visserligen finns ju piratebay =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Moderator's upplysning:
mod.gif8 Upphovsrättslagen

8.1 Bryt inte & locka inte till brott mot upphovsrättslagen -

Alla diskussioner, uttalanden, frågor och länkar som tar upp, berättar om eller på annat sätt refererar till aktiviteten att begå brott mot upphovsrättslagen eller som leder till information om var olagliga kopior av upphovsrättsligt skyddat material kan påträffas är förbjudna. Givetvis är det inte heller tillåtet att själv bryta mot upphovsrättslagen genom att utan tillstånd från upphovsrättsinnehavaren lägga upp skyddat material på saltvattensguiden.se.

Jag föreslår att du, Christoffer, läser igenom reglerna en gång till! :rules

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att det finns ställen på nätet som säljer IMAX på DVD, där kan man plocka fram bla IMAX coral reef adventure, riktigt bra dvd enligt mig själv.. sen ska det även finnas en annan reef film av imax. Jag vet dock inte om jag kan nämna nån direkt hemsida direkt här då det kanske klassas som reklam eller nått.. Det får nån moderator avgöra..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...