Trilobite Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 Hejsan!Jag och min fru skall packa katterna och dra till hälsingland i vecka 30 (den 20-26 / 7 eller så). Vi undrar om det finns någon som kan hjälpa till att vara akvarievakt, eller har något barn som kan ta ett litet sommarjobb för ett par hundra. Det som skall göras är:fylla på färdigt osmosvatten en gångfylla på vodka dagligenmata stora burken och våra fem småakvarier var annan dagvarna om det händer någon katastrof Citera
Illustratören Postat 9 juli 2009 Postat 9 juli 2009 Klokt val att ha någon som kollar in då å då.Själv kan jag nog inte hjälpa till har lite fullt upp med mitt egna kar =-) Citera
salta wille Postat 9 juli 2009 Postat 9 juli 2009 eller har något barn som kan ta ett litet sommarjobb för ett par hundra. Det som skall göras är:fylla på vodka dagligenBra sommarjobb för ett barn! Citera
Trilobite Postat 9 juli 2009 Författare Postat 9 juli 2009 Bra sommarjobb för ett barn! Jo, jag hade nog tänkt blanda vodkavatten i neutrala flaskor i så fall ;-) Citera
Wassberg Postat 9 juli 2009 Postat 9 juli 2009 Tyvärr kan jag inte hjälpa er den veckan.Hoppas det löser sig./Erik Citera
Illustratören Postat 9 juli 2009 Postat 9 juli 2009 Kaaaaaaanon! (har använt lite av Vodkametoden ikväll)!! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.