a.nilson Postat 31 juli 2009 Dela Postat 31 juli 2009 Vill nog påstå att min är ganska aktiv. Kan ligga i sin håla o sura eller vad han nu gör i en vecka sen fullt ös i 1månad. Han har slagit ihjäl en gylta som var större än honom. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 31 juli 2009 Dela Postat 31 juli 2009 Om du har en stor bönsyrseräka kan man binda fast musslor eller snäckor vid en bit större LS, så att den inte hamrar upp den mot glaset - det kan spricka om man har riktig otur. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 31 juli 2009 Författare Dela Postat 31 juli 2009 Vill nog påstå att min är ganska aktiv. Kan ligga i sin håla o sura eller vad han nu gör i en vecka sen fullt ös i 1månad. Han har slagit ihjäl en gylta som var större än honom.aah okej Jag kan ju se hur min sticker ut huvudet ifrån öppningen men han har inte tagit någon runda än..Han har även bommat igen ingången till sitt krypin så antingen har han inte vaknat ännu då dom stänger igen på natten eller så är det öms på gång då dem brukar ömsa straxt efter flytt. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 31 juli 2009 Författare Dela Postat 31 juli 2009 Om du har en stor bönsyrseräka kan man binda fast musslor eller snäckor vid en bit större LS, så att den inte hamrar upp den mot glaset - det kan spricka om man har riktig otur.Okej värt att minnas ifall man skaffar en peacock då Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 31 juli 2009 Dela Postat 31 juli 2009 Min stänger alltid dörren om sig på natten. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 31 juli 2009 Författare Dela Postat 31 juli 2009 Min stänger alltid dörren om sig på natten.Jo men nu har det ju ändå varit tänt sedan 08.00 och det är fortfarande förbommat så får väl hoppas rackarn ömsar Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 3 augusti 2009 Författare Dela Postat 3 augusti 2009 Tyvärr inte värdens bästa bild men ville ändå dela med mig Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 3 augusti 2009 Dela Postat 3 augusti 2009 söt _liten_ rackare Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Virse Postat 18 december 2009 Dela Postat 18 december 2009 Hur går det med mantisen? Lever han/hon? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg