Ugglan_ Postat 25 november 2004 Författare Postat 25 november 2004 om du vill vara med i tävlingen så..men det är bara några dagar kvar... innan röstningen sätts igång..
Dimorb Postat 25 november 2004 Postat 25 november 2004 Här kommer mitt sena bidrag till tävlingen:Caulestrea Furcata heavenBruna stjärnpolyperGröna stjärnpolyperBilderna är ifrån mitt eget akvarium och motiveringen torde vara att det är de ända bilderna som jag blev nöjd med när jag nu fick använda mig av syrrans 500 spänns kamera.
Ugglan_ Postat 26 november 2004 Författare Postat 26 november 2004 Den 30e tar jag ut fem bilder som ni får rösta fram vinnaren av.
Guest Motor_666 Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 Jag måste vara med.Mina bilder är ganska nytagna, nyss...Det är mitt eget akvarium och det är ju inte så gammalt så..Plåtat digitalt, med en IXUS V2, inga konstigheter.Liiite mycke blåljus på nån kanske, men det ser ganska läckert ut även om det integer så naturliga färger?Lite beröm till er andra, sjukt bra bilder, helt suveränt!Mina fiskar är på tok för blyga för såna där poser, så här kommer bilder på killar som sitter fast och inte kan fly så fort man tar fram kameran.
wrang Postat 29 november 2004 Postat 29 november 2004 Kanon fina bilder ni tagit allihopa!!har laggt till nu några till foton i den tråd som heter Fototävlingen bildernaÄr det några som fattas som jag missat att laggt in?Hur var det tänkt Ugglan_ med "tävlingen" skall man göra en omröstning på alla eller några utvalda. Röstnings funktionen är bara så att man kan ha 25st per del så skall alla vara med så blir det 2st "sidor"Man kanske kan sätta ett nummer på de olika från 1-36Det är 36 bilder vad jag räknat till nu
Ugglan_ Postat 29 november 2004 Författare Postat 29 november 2004 Hur var det tänkt Ugglan_ med "tävlingen" skall man göra en omröstning på alla eller några utvalda. Röstnings funktionen är bara så att man kan ha 25st per del så skall alla vara med så blir det 2st "sidor"Man kanske kan sätta ett nummer på de olika från 1-36Det är 36 bilder vad jag räknat till nu ja hade tänkt att den sista denna månad PMar jag dig med de bilder jag tagit ut så får ni rösta fram bland dom fem bilderna hur många dagar röstandet ska vara öppet vet jag inte.. nått förslag på det så alla hinner rösta?MVH
Rekommenderade inlägg