Gå till innehåll

svart levandesand


NephruruS

Rekommenderade inlägg

Satt och tänkte beställa svart levande sand precis men hittar det varken på triton lr bioted och kan svära på att jag sett det på åtmindstonde tritons webshop för kanske 1år sedan..

Om Leffe eller Ted alternativt någon som läser detta och har en säck/påse svart sand liggandes så vore det guld värt om ni tog kontakt med mig då jag verkligen bestämt mig för att köra svart sand i nya mantis karet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en hink med min gamla sand, den är inte riktigt svart kan jag tillägga utan är snarare mörkgrå som om man smulade sönder LS fast lite mörkare om det kan vara av intresse?

attachment.php?attachmentid=26643&d=1223139212

attachment.php?attachmentid=26665&d=1223220377

Ha ha ha fick kolla tillbaka en bit i min tråd för att hitta en bild där man såg sanden bra. De hade växt lite =-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

LS är väl mer vit än grå invändigt? Iaf den jag har sett.

Alla vet att det inte är insidan som räknas =-)

Jag snackade med Triton angående sand och DSB för några veckor sedan. Då sa Leffe att de skulle och kunde ta hem sand i alla vanliga färgkombinationer. Jag ville ha den grå som jag redan hade och han sa att det inte skulle vara några problem att ta hem.

Så slå en pling eller skicka iväg ett mail vett ja!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

LS är väl mer vit än grå invändigt? Iaf den jag har sett. :)

Henrik, varför ringer eller mailar du inte till Ted och Triton istället för att hoppas på att de läser denna tråden?

Jag tänkte maila först men sen så tänkte jag att det vore önodigt eftersom produkten försvunnit ifrån webshoparna, däremot så kanske någon på forumet tillsammans med dem ha info om vart jag ska söka för att finna..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en hink med min gamla sand, den är inte riktigt svart kan jag tillägga utan är snarare mörkgrå som om man smulade sönder LS fast lite mörkare om det kan vara av intresse?

attachment.php?attachmentid=26643&d=1223139212

attachment.php?attachmentid=26665&d=1223220377

Ha ha ha fick kolla tillbaka en bit i min tråd för att hitta en bild där man såg sanden bra. De hade växt lite =-)

Lite ljus mot vad jag hade tänkt mig, men ska helt klart ha det i åtanke ifall jag inte lyckas hitta en påse med riktigt svart sand :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att jag sett en påse med svart levande sand på KF nån gång, men kan inte svära på det, jag ska ju dit på måndag så kan ju kolla då (om jag nu minns det) om dom har nån nu. Annars kan dom säkert beställa in det.

Kanon Jani meddela gärna svar på måndag ifall dem har det hemma! :)

Annars får jag ringa dem/ringa runt och se ifall ngn kan beställa hem..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...