Micke.T Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Hej alla nya o gammla salt nissar. efter en längre tids uppehåll o jag inte haft nån balja alls, ska jag nu dra igång ett saltkar igen.Det är så länge sen tycker jag att jag är Nybörjare på nytt:) Då många gillar när man visar sina projekt tänkte även jag dela med mig lite. det tar ju lite tid att starta up så tåden ä nog inte klar idag:))))))) hoppas ni gillar det. HOPPAS BARA JAG KAN LÄGGA UPP BILDERNA OXÅ. Citera
Micke.T Postat 11 augusti 2009 Författare Postat 11 augusti 2009 Får väl börja med bänken...Jag ville göra den själv. jag har haft alu ställning o möbelkar. nu vill jag göra nåt lite eget. fick bli lecablock o lite bruk:) Citera
Micke.T Postat 11 augusti 2009 Författare Postat 11 augusti 2009 sen kastade jag på lite mur puts på det för att det skulle få lite Snyggare yta. Citera
Micke.T Postat 11 augusti 2009 Författare Postat 11 augusti 2009 Nu har det torkat i cirka 4dagar...börjar bli rätt nöjd nu. Citera
Micke.T Postat 11 augusti 2009 Författare Postat 11 augusti 2009 bänken har jag lodat in så exakt det bara går med vattenpass. men använder mig ändå av en cellplast skiva på 10mm...bättre o va på den säkra sidan...ursäkta kvaliten tagit med mobilkamera. Citera
Micke.T Postat 11 augusti 2009 Författare Postat 11 augusti 2009 Kommer i dagarna att inhandla aqua medic T5 amatur med 2x80w, plus skummare, en deltec mc600. salt och korallgrus. plus ett 4-tal pumpar att börja med. Citera
Norgren Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Sump blir uteslutet ser jag men det blir en jäkla fräck finnish. Citera
Andrea Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Det ser ut som att det kommer bli riktigt snyggt! Citera