Gå till innehåll

Kan någon namnet


Micke.T

Rekommenderade inlägg

Kan nog vara en sådan ja som du skriver i förra meddelandet. men en fråga...jag förstår om den kan va lite omöjlig...men när "hittar" clownerna anemonen, eller dom kan fullständigt skita i den???? och om dom inte vill ha denna, kan jag stoppa i en annan utan risk för nåt otrevligt?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja anemonerna lär inte skada varandra iaf så länge dom inte ligger emot varandra..

Det är lite svårt med clowner jag hade vanliga orangea ocellaris förut och dem gick i anemonen nu har jag svartvita ocellaris och dem går hellre i skivisar och en caulastrea jag har...

Men av egen erfarenhet baserad på 3 olika clownpar jag haft så brukar det ta ett par dagar - 1 vecka innan dom hittar anemonen och tar den som värd

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då du var tvungen att fråga vad den hette så antar jag att du inte gjorde några större efterforskningar om den... eftersom det lätt blir så gnälligt när man påpekar för folk att de kanske borde kolla upp vad de köper i förhand så får jag väl nöja mig med att tipsa dig om att läsa på ordentligt om detta djur och önska dig all tur i världen :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...