HyperBamse Postat 23 september 2010 Författare Postat 23 september 2010 hehe ja om jag kan hålla mig så länge Har du hört om mitt senaste inköp då?, igår hehe
Datate Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 (ändrat) Nej!? Vågar du berätta officiellt..eller ta det via PM Ändrat 23 september 2010 av Datate
HyperBamse Postat 23 september 2010 Författare Postat 23 september 2010 Nej!? Vågar du berätta officiellt..eller ta det via PM Hehe ja fixar bilder på det imorgon efter jobbet
rickard81 Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Vad är de som är på gång ska du starta upp en lokal?
HyperBamse Postat 24 september 2010 Författare Postat 24 september 2010 Vad är de som är på gång ska du starta upp en lokal?HeHe nejdå det är nog bara så att hobbyn har mig just nu
HyperBamse Postat 24 september 2010 Författare Postat 24 september 2010 jösses! Lär kunna lösa en del kalk!HAHA ja jag hoppas på att det kan bli lite skillnad Den "lilla" anses väl som ganska stor igentligen, up till 2500liters akvarium . Den stora till 7000liters Måste bara skaffa några tuber...
Ted Camenius Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Snyggt det stora har ju optimala mått.. Vad blir det för tema i stora burken? Koraller, fisk eller både och?
HyperBamse Postat 25 september 2010 Författare Postat 25 september 2010 Snyggt det stora har ju optimala mått.. Vad blir det för tema i stora burken? Koraller, fisk eller både och?Skulle jag fått välja måtten helt själv så är det alldelss för grunt, jag är ju en av dom som tycker ju större ju bättre Temat blir nog både och. tankegång vid inköp är till användas vid hus köp, känner att det snart är på gång . Först limma ihop det i huset eller garaget och så blanda hälften med nytt vatten för att sedan börja flytta över allt levande med vatten från nuvarande akvariet så jag kan skära ner det gamla i lägenheten, orkar inte hålla på med kran o sånt på terassen igen Hittade inga bilder från själva lyftet men ett före och ett efter (dok dåligt kvalite) + ett på akvariet, på pall i lastbilen
HyperBamse Postat 26 september 2010 Författare Postat 26 september 2010 (ändrat) *bort* Ändrat 27 september 2010 av Laggeman Redigerat pga regelbrott.
Datate Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Asså....ska du göra dig av med den snyggingen. Synd att den är stor...och troligen äter koraller...
HyperBamse Postat 27 september 2010 Författare Postat 27 september 2010 Asså....ska du göra dig av med den snyggingen. Synd att den är stor...och troligen äter koraller...ja det är ju med en tår i ögat. Men man vill ju få någon korall kvar
Rekommenderade inlägg