StatusQ Postat 5 oktober 2009 Författare Postat 5 oktober 2009 Igår natt satt den och åt alger i en skreva, lyckades efter ca 10 foton få till en som blev lite skarpare. Fick sikta med lampan och sen titta i kameran vart det röda ljuset var för att kunna ta kortet Den verkar vara ute efter just alger men de flesta krabbor är väl allätare? Citera
Flurpen Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Vilken cool! Tror att jag har någon liknande i min burk. Citera
StatusQ Postat 5 oktober 2009 Författare Postat 5 oktober 2009 Ja den är rätt fin, vi har en kul lek han och jag, kurra gömma, han gömmer sig och jag försöker hitta honom med röd lampa.nu är ju bara frågan om han går att identifiera med hjälp av den bilden. Citera
StatusQ Postat 11 oktober 2009 Författare Postat 11 oktober 2009 Hittade krabban igår liggandes i sanden, död. Ingen aning om varför, allt annat i karet mår ju bra. Citera
Galdrin Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Är du säker på att den inte bara har ömsat skal? Citera
StatusQ Postat 12 oktober 2009 Författare Postat 12 oktober 2009 Japp, plockade ut den och fotograferade, så jag tänkte posta en bild senare så kanske vi iaf kan utröa vad det var för krabat. Citera
StatusQ Postat 12 december 2009 Författare Postat 12 december 2009 Nu har jag fått arslet ur och nu kommer bild som utlovat för länge sen Här har vi en bild på casualtyn, nån som vet vad det kan vara för en?Och här har vi en på en som fortfarande lever: Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.