joney Postat 12 november 2004 Postat 12 november 2004 ligger grekens bilder på sitt kar under mitt kar ? jag har tagit fotona men det är inte mitt kar
joney Postat 12 november 2004 Författare Postat 12 november 2004 och mina bilder är borta--- bugg!!!!!!
petrol Postat 12 november 2004 Postat 12 november 2004 Ja, jag blev helt förvirrad (mer än vanligt) häromdagen. Jag skulle kika på din gröna Montipora men hittade den inte men så ser jag att greken oxå har en och börjar fundera på vilket kar jag har tittat på egentligen..
Niclas Postat 13 november 2004 Postat 13 november 2004 Jag ha PMát Wrang om detta så han kan titta på vad som hänt. går över mitt kunnande om saker o ting kan försvinna utan anledning. Eventuellt måste du kanske ladda upp bilerna igen....
wrang Postat 13 november 2004 Postat 13 november 2004 Ja visst jag kan säkert fixa detta men vet ej vad som hänt.Men jag tar bort de bilder som ligger under din sida som inte är dina.Kanske nått error som blivit då du laddat upp bilderna från Greken.Beklagar det som inträffat/Moderator
Rekommenderade inlägg