Veijo S Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 Jag kommer imorgonmen har du något tele nr som man kan nå dig när man är i göteborg och letar runt jag hittade din adress i gpsen men ett nr är aldrig fel skicka pm elle skriv här det gör du som du vill. Citera
Moose Postat 5 december 2009 Författare Postat 5 december 2009 numret till mig är 0702441226bara ringa, tänk på att parkera vid tuve centrum bara, finns enbart ett fåtal gäsparkering i hela området här. Citera
Vandal Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Kan rapportera att Lassh inte kommer, han fick rycka in och jobba imorgon stackaren... jag kommer nog vara smått bakis, men det är inget jag inte varit innan så det ska nog gå bra... Citera
kalix Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Får tacka husvärden för en trevlig träff, kul att få lite ansikten på namnen vad va sjöborren för art jag fick med hem? Citera
PeterGG Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 tack så mycket moose, kalaskul, sorry jag fick dra lite hastigt och lustigt, men behövde åka vidare.men jag gissar det fortsatte lika trevligt utan mig. Citera
Vandal Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Tackar för en trevlig träff! hoppas på flera! Citera
Veijo S Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Jag får tacka för en trevlig dag.Det är alltid roligt att prata salt med lika sinnade personer ett stort tack till värden grymt snyggt kar.Angående borren så vet jag inte vad den heter har för mig att den finns med i reeflux så kolla där. Citera
DaTrucka Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Himmmmla trevlig träff, snyggt kar med. Och kaffet var riktigt gött. Citera
pwin Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Instämmer! En trevlig träff och ett väldigt fint akvarium, tack. Citera
Moose Postat 6 december 2009 Författare Postat 6 december 2009 Får tacka för besöken idag av alla som kom på fraggträffen!Hoppas alla hade det trevligt! Det hade iaf jag.Ni som fick fraggar med er hoppas jag blir nöjda och ni andra hoppas jag oxå blev nöjda =)Jag hoppas även att ngn utav er som tog kort lägger ut dom! =)Återigen, tack för en mkt trevlig och lyckad träff! Citera
mrmugg Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 ja man tackar för tillfället att titta in i ett mycket fint kar. som du säger datruka så var kaffet både gott och behövligt så vi tackar för det.billderna jag tog på träffen kommer upp imorgon då jag e sjukt trött efter långt pass på jobbet i helgen så nu blir det att sova.Kalix kan det vara en Echinometra mathaei som du fick med dig såg inte så klart i påsen en liknar kanske denhttp://se.reeflex.net/tiere/732_Echinometra_mathaei.htm Citera
mrmugg Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 här kommer lite bilder som jag tog under träffen. Citera
Henric Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Mycket trevlig träff, Henrik.Ditt rev var väldigt fint och fiskarna såg ut att må alldeles utmärkt.Att få se Drottning-kejsaren var fantastiskt.Ett stort tack från mig som ändå bara var reserv.//Henric Citera
Moose Postat 8 december 2009 Författare Postat 8 december 2009 Får tacka för alla fina ord om mitt akvarium, kul att ni var nöjda! Och att ni tyckte karet såg hyffsat ut. då kanske man har gjort ngt rätt iaf. =)mrmugg, fina bilder! Om ngn har flera så vore det jätteskoj att se dom oxå =). Citera
kimett Postat 8 december 2009 Postat 8 december 2009 Får tacka för en trevligt eftermiddag jag med. Lite nya ansikten på folk och en del nytt prat. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.