Christer T Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Av någon anledning jag inte riktigt vet vad den var, började jag titta vem som gjort flest inlägg i forumet. Wrang låg naturligtvis bra med i toppen på över 8 000 inlägg men döm om min förvåning när det visade sig att Hammer gjort nästan 4,3 miljarder inlägg! Grattis Hammer du måste ligga i rejält!! Eller kan det vara något fel........... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 (ändrat) Har inte orkat.. som min tonåriga son uttrycker sig. Ändrat 25 oktober 2009 av petrol Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Just detta ser ut att vara en liten bug Men vi kan bjuda på lite annan statistik istället: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Kul.. Vart hittar man sån här statistik?Finns det nån statistik över trådar med mest inlägg och äldsta aktiva trådar och annat kul? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Oj, det har blivit ett par bilder man lagt upp här på Svg. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Kul.. Vart hittar man sån här statistik?Finns det nån statistik över trådar med mest inlägg och äldsta aktiva trådar och annat kul?Denna statistik hittar man bara som admin.Här kommer lite mer "toppstatistik".Äldsta tråden som ännu är aktiv är sannolikt Stockholmsträffar (startad 2004-06-11). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bygert Postat 25 oktober 2009 Dela Postat 25 oktober 2009 Hammer skriver 222 inlägg per sekund och ändå lyckas inte systemet hitta ett enda ett av dem. Usel sökfunktion... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.