Ted-m Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Har haft ett intresse för onlinespel så jag börja lira Aion nu och snacka om förvåning när jag hitta dessa magnifica.Hoppas dom inte blir lika stora i akvarium som på spelet. Citera
turboadde Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Ha ha coolt dom har jag missat totalt /Andreas Citera
Ted-m Postat 28 oktober 2009 Författare Postat 28 oktober 2009 Ha ha coolt dom har jag missat totalt /AndreasLåter som du spelar med? Citera
turboadde Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Ja visst. är väll ingen storspelare men det går frammåt i alla fall . Spelet var faktiskt bättre än vad jag trodde. men svårt :S./Andreas Citera
adddo Postat 28 oktober 2009 Postat 28 oktober 2009 Jag o frugan tänkte köpa detta spel imorgon faktiskt o testa. Är det kul? Citera
Ted-m Postat 29 oktober 2009 Författare Postat 29 oktober 2009 Jag är gammal wow spelare som lirade wow (world of warcraft) dom första 2 åren fram till leatch king.Detta spel tycker jag är snyggt tar tid att lvla vilket jag tycker är kul då priser håller sig relatift låga.Ett minus är AH.I wow kunde du bjuda i AH här är det fasta priser som gäller. Citera
adddo Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Ok, köpte ett varsitt till mig o frugan nu på lunchen så får vi se då Vilken server spelar du på? Citera
adddo Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Sorry Jimmy. Jag PM'ar honom istället.. Du kan ta bort mina inlägg. Citera
Ted-m Postat 29 oktober 2009 Författare Postat 29 oktober 2009 Pratar vi datorspel eller saltvatten?Um lite blandat men det starta med magnifica jag hitta ska posta fler bilder om jag hittar andra fiskar på spelet som har med vår hobby att göra. Citera
Laggeman Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Jag trodde spelet handlade om en undervattensvärld eller något liknande, men blev konfundersam nu när ni började prata WOW. Det fanns ju tydligen något akvariespel också på facebook som det finns användare här som kör. Citera
turboadde Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Ok, köpte ett varsitt till mig o frugan nu på lunchen så får vi se då Vilken server spelar du på?Jag spelar på Castor som Asmodians tror jag rasen hette./Andreas Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.