Lilla Nemo Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Funderar på om den är bra och om den funkar att köra i ett 500l kar, det står upp till 1500l. Någon som testat?Det var bra pris iaf.Mvh,Elin Citera
_Manne_ Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 troligtvis är "upp till 1500" baserat på mängden zeo sten som kan få plats.. dvs har du 500L kar kör du bara med minder mängd sen i reaktorn.mvh manne Citera
mano Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Det kan även vara bra att tänka på vilket flöde pumpen leverar. Citera
Lilla Nemo Postat 7 november 2009 Författare Postat 7 november 2009 Ja, jag har ingen aning om hur stark pumpen är, det står ingenstans.Sen måste jag kunna pumpa reaktorn när deb står i skåpet också. Citera
mano Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Nej jag märkte också att det inte stod något om det, men man får väl fråga i affären. Citera
rickard598 Postat 9 november 2009 Postat 9 november 2009 Flödet brukar väl vara justerbart på zeoreaktorer? det är det iaf på min Kz reaktor, så borde vara det på denna med. Prata med triton om det så får du nog bäst svar Citera
Jurgonh Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Funderar också på denna till mitt kommande 400 liters..Har forskat att pumpen som sitter i levererar 1500 l/h men flödet blir ju lite strypt av allehanda rör och av själva zeoliten men sen kan man väl strypa det ytterligare genom att sätta en kran på utloppet om det skulle behövas lägre flöde? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.