JohanP Postat 10 november 2009 Postat 10 november 2009 Hej !Jag har sett i bland annat den här tråden https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=30008att det finns roterande munstycken att få tag i. Är det någon som har bra eller dåliga erfarenheter av dessa? Var kan man köpa dem? Citera
Laggeman Postat 10 november 2009 Postat 10 november 2009 Här tex. De flesta butiker kan nog ta hem ifall din lokala inte har inne. Citera
JohanP Postat 10 november 2009 Författare Postat 10 november 2009 Aaahhhaa, det såna från början. Jag var inne lite på det men var inte säker på mitt eget omdöme ;-)Tack för svaret, förresten.Gör de nytta även om man använder en/två streampumpar eller tar detta ut funktionen hos de roterande munstyckena? Citera
mano Postat 10 november 2009 Postat 10 november 2009 Poängen med de roterande munstyckena är att flödet ska bli mer varierat. En streamer förändrar inte det.Däremot tycker jag att du borde leta efter en som heter Hydor Flo istället för Hydor Bio Flo skillnaden är att "skumringen" saknas på den utan bio och därmed är lite billigare. Den medföljande skumringen är dock enda skillnaden. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.