BQGrogg Postat 9 juni 2010 Författare Postat 9 juni 2010 Nytillskott! Idag så blev det minsann en lps som åkte ner i burken. En Lobophyllia för att vara mer exakt.Tre halvtaskiga bilder. Det här med att ta kort är minsann inte lätt...
BQGrogg Postat 10 juni 2010 Författare Postat 10 juni 2010 Kanonfin!Man tackar!Dock så är detta tyvärr en korall som inte gör sig riktigt på bild. Mvh/ Oscar
Nordin Postat 10 juni 2010 Postat 10 juni 2010 Ne de förstår jag, det är som i stort sett alla andra koraller, Live är alltid bäst
BQGrogg Postat 9 juli 2010 Författare Postat 9 juli 2010 Tjenare!Nu har jag inte postat något på ett tag. Mycket på grund av att jag har kämpats mot ett värmeproblem. Nu tycks dock saker och ting vara i sin ordning.Lite bilder av varierad kvallitet blir det också. Främst med fokus på min lilla Dendrochirus Brachypterus.Mvh/ Oscar
BQGrogg Postat 9 juli 2010 Författare Postat 9 juli 2010 Den firren är extremt läcker måste jag säga!Kär liten drake.Tackar!Absoluta favoritfisken måste jag säga.
Ted-m Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Vad blir det att mata den med?Äter den mestadels yngel tex black molly eller går det bra med tex större mysis och annat?
BQGrogg Postat 9 juli 2010 Författare Postat 9 juli 2010 Vad blir det att mata den med?Äter den mestadels yngel tex black molly eller går det bra med tex större mysis och annat?Jag matar med näringsberikad artemia, mysis och ibland pellets.Han äter på bra och är hur fin som helst.
BQGrogg Postat 11 juli 2010 Författare Postat 11 juli 2010 Kanonsnygg drake! Hur stor är den?Tackar!Han är nog inte längre än 7-8 cm.
BQGrogg Postat 13 oktober 2010 Författare Postat 13 oktober 2010 Oj! Nu har jag inte uppdaterat på fruktansvärt länge.Det har hänt både tråkiga och roliga saker i burken. Tyvärr så har min lilla drake dött av någon okänd anledning. På det följde dock något roligare. Det mesta i burken har faktiskt satt igång och växa på mer än tidigare. Jag tror att det kan vara pga. att draken skitade ner i vattnet, (de är ju lite kända för att vara skitiga). Endock så är det otroligt synd att den dog då det var min favoritfisk.Lite nytt har det också kommit ner i burken. En sjöborre och en koloni riktigt snygga zoanthus.Mvh/ Oscar
Laggeman Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 Då får det lov att bli lite bilder på karet nu då.
Rekommenderade inlägg