Gå till innehåll

Tunze nanostream 6045


Erik Wikström

Rekommenderade inlägg

Hej hej och god jul på er! är ny här på saltguiden å har startat mitt kar för tre veckor sen... :)

Nu till frågan..jag har tre st beganande tunze 6045 i mitt kar och på alla har fästet gått sönder på. Ni som har tunzes nanostreames hur funkar fästena för era? går pumpen att rikta som man vill och stannar dom i det läget? Funderar på att skaffa antingen koralia eller sieo dom har jag kikat på i butik å dom verkar lätta att justera som man vill.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Efter ett längre tag kan dom bli lite slappa, men det tar tid. Jag har märkt de problemet med mina första pumpar som köptes då dom kom ut på markanden.

Annars så funkar fästena bra.

Seion är en helt ok budjetlösning, jag har fått reklamera en av mina 4 som bara dog plötsligt.

//NiXoN

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har de inte bytt ut färstena till titan i de ny producerade? har för mig att jag läst det någonstans.

om det är som du säger vore det guld. När jag köpte alla grejjer till karet följde det med 3 st tunze 6045 men bara en fungerande bygel, sen tog jag lös den försiktigt så gick den sönder, det vara knappt så jag tog i den en vindpust hade typ hett sönder den..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...