Ignörd Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Någon som vatt inne på ZG i lomma och sett om den nya sändningen kommit som Kenta själv var nere i Idonesien och valde ut?Var där förre helgen och då skulle den kommit förra torsdagen men hade inte fått plats på flyget.Fortf inte fått något mail av dom :-( Citera
Laggeman Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Var där idag, de höll på att packa upp för fullt, påsar i alla kar och korallerna höll de på att stoppa i korallkaret medans jag försökte få en uppfattning om vad som kommit.En del nya saker, men bara 3 musslor som försvann innan jag han gå därifrån, folket som packade upp packade ner till sig själv samtidigt. Det var nog en 6-7 pers som höll på där, mycket folk alltså.Ska förbi där imorrn om jag kan och kika på vad de fått in i fiskväg, såg en del Chromis och vet att de fick in lite Anthias sen är det väl blandad kompott som vanligt. Såg lite roliga räkor och decorator-crab, de såg lite mysko ut med svamp o sånt på hela kroppen. Kommer säkert bilder snart så fort allt är på plats. Citera
Ignörd Postat 21 januari 2010 Författare Postat 21 januari 2010 Det innebär att man ska dit imorgon då.. Citera
_Manne_ Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 häng på låset... dom öppnar 10.. vid lunch är det säkert utplockat som vanligt Citera
Ignörd Postat 21 januari 2010 Författare Postat 21 januari 2010 hehe ska träna vid 9 imorron, så lär väll vara där vid 11.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.