Postat 31 januari 201015 år Det undrar jag med har kollat med min lokala handlare så han håller på att kolla upp detta det finns en nakensnäcka ochså som äter kan återkomma när jag vet hur det gått.
Postat 31 januari 201015 år Pepparmints räkor tar xenia eller iallafall mina 2 monster jag hadde, det bara yrde xenia bitar
Postat 31 januari 201015 år Vet du vilken sorts kamelräkor det var, R. durbanensis eller R. uritai? Åt de av några andra koraller?
Postat 31 januari 201015 år En fjärilsfisk skulle lätt göra rent hus med din Xenia, risken är att mycket annat också går åt.
Postat 31 januari 201015 år Det är väl säkert en stor risk med vad som helst som käkar xenia, det skulle dock vara trevligt att hitta något som är helt revsäker förutom att den käkar xenia, det börjar verkligen bli ett ogräs för mig, mycket värre än glasrosor någonsin varit.
Postat 31 januari 201015 år Jag hade två Blue Tuxedo sjöborrar varav den ena käkade Xenia med stor aptit.
Postat 31 januari 201015 år Jag hade två Blue Tuxedo sjöborrar varav den ena käkade Xenia med stor aptit.Det var intressant, har tidigare funderat på att skaffa en sån men tvekat för att jag tycker att min aquascape känns lite för ostabil för en sjöborre.
Postat 31 januari 201015 år Har själv en sån men han har inte rört någon av mina xenior...och beträffande aquascapen så har han inte gjort mkt väsen av sig. Så länge det inte ligger löst har han inte rubbat nåt...fick berättat för mig att den sorten är den som bulldozrar runt minst av sjöborrarna...
Postat 31 januari 201015 år God kveld fra Kongsvinger Norge.Jeg hadde en saron-reke som käkade upp all min xenia...http://www.liveaquaria.com/product/prod_display.cfm?c=497+525+713&pcatid=713Reken borte nå - xenia er tilbake.Christer
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.