Jonas Am Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Skall inte annonser man har läst försvinna i "nya inlägg"?Eller har jag misat något?Kör FF 3.6 Jonas Citera
Laggeman Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Nej, dessa försvinner först när du markerar forum som lästa. Detta för att annonsdelen inte är en del utav forumet i övrigt. Citera
Jonas Am Postat 2 februari 2010 Författare Postat 2 februari 2010 Mjo, fast då försvinner ju alla tyvärr.Det är en tuff värld vi lever i. Citera
Laggeman Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Ja, håller med. I-lands problem kan verkligen tära på en! Citera
Jonas Am Postat 4 februari 2010 Författare Postat 4 februari 2010 Fast då borde det ha funnits en "markera alla annonserna som lästa"-knapp.Bör ju inte vara så svårt.Får väl leva med det här tillsvidare. Citera
daniel_i_malmö Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jag tycker tvärt om det är riktigt irriterande att lästa inlägg försvinner ur listan med senaste inlägg. Det hade räckt gott och väl att de markerades annorlunda, tex ofet stil.Det är ofta jag vill gå tillbaka till en tråd jag läste nyss men inte hittar lätt då jag inte vet vilken forumdel den postades i. När man själv postar en ny tråd dyker den inte heller upp i listan över senaste ämnen, vilket kan förvirra nybörjare. Det borde åtminstone finnas en funktion för att visa alla inlägg senaste 1h, 4h, .... 24h etc. Det finns det på många andra forum tex på Zoopet, och jag använder den funktionen väldigt ofta. Citera
Bygert Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Det borde åtminstone finnas en funktion för att visa alla inlägg senaste 1h, 4h, .... 24h etc. Det finns det på många andra forum tex på Zoopet, och jag använder den funktionen väldigt ofta.Testat "nya inlägg" i övre blåa menyraden?Annars så håller jag med om att det där med att lästa trådar försvinner inte alltid gör livet enklare. Citera
Laggeman Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jag tycker tvärt om det är riktigt irriterande att lästa inlägg försvinner ur listan med senaste inlägg. Det hade räckt gott och väl att de markerades annorlunda, tex ofet stil.Det är ofta jag vill gå tillbaka till en tråd jag läste nyss men inte hittar lätt då jag inte vet vilken forumdel den postades i. När man själv postar en ny tråd dyker den inte heller upp i listan över senaste ämnen, vilket kan förvirra nybörjare. Det borde åtminstone finnas en funktion för att visa alla inlägg senaste 1h, 4h, .... 24h etc. Det finns det på många andra forum tex på Zoopet, och jag använder den funktionen väldigt ofta.Så här menar du? Citera
Johan2x Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 "Ny inlägg" är ju olästa inlägg:smiley20:2 klick och 20cm --> "Nya inlägg" med musen har ingen fått musarm av -sjuk/Johan Citera
daniel_i_malmö Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Testat "nya inlägg" i övre blåa menyraden?Annars så håller jag med om att det där med att lästa trådar försvinner inte alltid gör livet enklare.Ja ni har helt rätt! Alla tre...Jag kan svära på att jag letade mig fördärvad efter den funktionen när jag först hittade hit till SG... Måste ha varit blind, eller så har den inte funnits där hela tiden. I vart fall slipper jag reta mig på det nu Tack för tipset! Citera
freguz Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Det är för övrigt den funktionen som ligger till grund för min RSS för SG, http://korall.mine.nu , hade inte den funnits hade det varit jobbigt att göra samma sak. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.