Gå till innehåll

Lästa annonser är kvar.


Rekommenderade inlägg

Jag tycker tvärt om det är riktigt irriterande att lästa inlägg försvinner ur listan med senaste inlägg. Det hade räckt gott och väl att de markerades annorlunda, tex ofet stil.

Det är ofta jag vill gå tillbaka till en tråd jag läste nyss men inte hittar lätt då jag inte vet vilken forumdel den postades i. När man själv postar en ny tråd dyker den inte heller upp i listan över senaste ämnen, vilket kan förvirra nybörjare. Det borde åtminstone finnas en funktion för att visa alla inlägg senaste 1h, 4h, .... 24h etc. Det finns det på många andra forum tex på Zoopet, och jag använder den funktionen väldigt ofta.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det borde åtminstone finnas en funktion för att visa alla inlägg senaste 1h, 4h, .... 24h etc. Det finns det på många andra forum tex på Zoopet, och jag använder den funktionen väldigt ofta.

Testat "nya inlägg" i övre blåa menyraden?

Annars så håller jag med om att det där med att lästa trådar försvinner inte alltid gör livet enklare.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker tvärt om det är riktigt irriterande att lästa inlägg försvinner ur listan med senaste inlägg. Det hade räckt gott och väl att de markerades annorlunda, tex ofet stil.

Det är ofta jag vill gå tillbaka till en tråd jag läste nyss men inte hittar lätt då jag inte vet vilken forumdel den postades i. När man själv postar en ny tråd dyker den inte heller upp i listan över senaste ämnen, vilket kan förvirra nybörjare. Det borde åtminstone finnas en funktion för att visa alla inlägg senaste 1h, 4h, .... 24h etc. Det finns det på många andra forum tex på Zoopet, och jag använder den funktionen väldigt ofta.

Så här menar du?

post-1377-1446891925209_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Testat "nya inlägg" i övre blåa menyraden?

Annars så håller jag med om att det där med att lästa trådar försvinner inte alltid gör livet enklare.

Ja ni har helt rätt! Alla tre...

Jag kan svära på att jag letade mig fördärvad efter den funktionen när jag först hittade hit till SG... Måste ha varit blind, eller så har den inte funnits där hela tiden. I vart fall slipper jag reta mig på det nu :)

Tack för tipset!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...