Adamantis Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 Det funkar säkert med hoven, bara att testa!Kör inte med sugrör, det är ett förvånansvärt effektivt sätt att tillföra CO2 och därmed göda alger och sänka pH. Citera
Patrik Steen Postat 11 februari 2010 Författare Postat 11 februari 2010 det är ett förvånansvärt effektivt sätt att tillföra CO2 och därmed göda alger och sänka pH.Då kan jag alltid motverka detta med en kraftig cirkulation så Koldioxiden försvinner lättare då måste skyddet av i dunken så är det bara:skrattar: Citera
Yodelking Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 Haha roligt då sitter jag hellre där i perioder med ett sugrör och blåser och med en elvisp och rör om än att stoppa i min nya pump i den bingen.Snälla... om du någon gång har en saltvattensträff hos dig, kan inte du blanda saltvatten medan vi andra tittar på då? Hade varit så kul att se dig med sugrör och elvisp! Citera
Patrik Steen Postat 11 februari 2010 Författare Postat 11 februari 2010 Snälla... om du någon gång har en saltvattensträff hos dig, kan inte du blanda saltvatten medan vi andra tittar på då? Hade varit så kul att se dig med sugrör och elvisp! Det kommer ni aldrig få se:ler: Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.