Patrik Steen Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Varför kan jag inte se Drakfiskens sortiment det ända jag får upp är streampumpar sen hittar jag inte övrigt??nån vänlig själ som kan förklara detta för mig eller jag gör helt galet..Kanske på fel forumsdel också men jag hittade inte en bättre så jag testar här som passar in på min fråga Citera
Patrik Steen Postat 10 februari 2010 Författare Postat 10 februari 2010 Du måste ha java.Och vad är det en kaffe sort??skämt och sidor jaha vad är det?? Citera
Patrik Steen Postat 10 februari 2010 Författare Postat 10 februari 2010 Detta är nu fixat tack alla Citera
Adamantis Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 Jag kör med opera och det funkar inte i den browsern. No probs i explorer.. Javaversionen ska vara kompatibel med alla browsers.. Hmm. Någon som kan något om datorer? Slipper gärna "Opra vs min mormor" diskussionen. Citera
Dykaren Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 Ny version av www.drakfisken.se är på gång... men det tar dessvärre mkt längre tid än planerat. Det går dock alltid att maila.. Citera
Adamantis Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 Det ser vi fram emot Hans! Den som väntar på något gott.. Citera
Crillo Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 Menyn fungerar i Opera för mig. Har du Java enablat, Tools, Quick prefs? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.