Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• 2 månader senare...
Postat
Ni i Motala med omnejd som har salt eller är intresserade är välkomna till Motala akvarieförening i våran nya lokal på måndagar från kl 19.. Vi är ett gäng där som har saltvatten så kom och dela med er av ert intresse! Varmt välkomna -haj-http://www.motala-akvarieforening.se/
DEt finns mat till saltvattensfisk på tropik Zoo i motala( krill, mysis artemia+ någon till.) Det kan ju va bra om det är nån mer än jag som handlar maten där så det blir lite åtgång.
  • 5 månader senare...
Postat
Vet du om det blir några fraggar på auktionen?

Nä det vet jag inte, det beror på vad folk vill sälja...men förhoppningsvis så blir det några iallafall, mjukisar är ju redan anmälda..

• 2 veckor senare...
Postat

Synd det är fredag samt att det är i Motala. Jag är alldeles för slapp för att orka ta mig dit :-) Vore skoj att se lite bilder dock, saltbiff, om du orkar! :)

Edit; oj, var visst imorgon (lör). Tyvärr är jag fullbokad då också :(

Postat

Nja, salt var nog ingen hit på våran auktion, det är så väl inkört med sött... men de saltfolk som var där kunde fynda b.la fisk, levande sten o diverse preparat jäkligt billigt.. Jag köpte en orange ricordea för 100 spänn :D

Postat

Jag ropade in en hink med levande sten, som hade lite anemoner på sig och ormstjärna samt små sjöstärnor i sig!

Dessutom så följde två firrar (Chromis viridis) med och en stor putsarräka.

Bilden är på saltobjekten.

post-2871-14468920560199_thumb.jpg

post-2871-14468920560619_thumb.jpg

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...